فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج):

بسیج با حضور موثر در فتنه 88 مانع ضربه جبران ناپذیر به انقلاب شد

اگر حضور بسیج در فتنه سنگین و سخت 88 نمی بود ضربه جبران ناپذیری به انقلاب و مردم و مملکت و بیت المال مسلمین زده می شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج)در خصوص 9 دی گفت: فتنه سال 88 از جنگ سخت تر بود تشخیص برای مردم عادی خیلی سخت شده بود تفکیک و شناخت دشمن داخلی آن هم اکثرا خواصی که زجر کشیده انقلابی دیروز بودند.

سردار پرستار افزود: نیروهای انقلابی آمادگی شان را باید حفظ کنند تا توطئه های متعددی را سریعا خنثی نمایند و فتنه گران نتوانند بیش از این به انقلاب و مردم و مملکت و بیت المال مسلمین خسارات جبران ناپذیری وارد نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر حضور بسیج در این فتنه سنگین وسخت نمی بود ضربه جبران ناپذیری زده می شد، پس آمادگی ها باید بیش از پیش حفظ و بصیرت افزایی به عموم مردم از طریق بسیج خصوصا سایت ها که جوانان بیشتر به آنها دسترسی بیشتری دارند برنامه ریزی و انجام شود.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) افزود: در سنوات گذشته کاملا ملموس است ضربه ای که اینها به اسلام و مملکت زده اند دشمنان خارجی نزده اند اگر پیروز می شدند عزمشان را برای از بین بردن نظام انجام داده بودند، خصوصا در بحث سیاست خارجی دنبال عادی سازی روابط باکشورهای بیگانه و نفوذ آنها در کشور وتوطئه های متعددی را پیش بینی کرده بودند که در بحث فرهنگ، بی بند وباری، آزادی بی حد و غیر شرعی، کشف حجاب بوده است.

سردار پرستار با یاد آوری سخنان امام (ره) گفت: از تهدید داخلی باید ترسید تهدید خارجی نمی تواند ضربه ای به این انقلاب بزند از خواص نام آشنا که در پازل دشمن هستند و هر روز شیوه ای جدید طراحی و مردم را دودل و نگران می کنند، باید ترسید.

پرستار با اشاره به انتخابات مجلس در ادامه تاکید کرد: انتخابات مجلس که در پیش روست، نفرات ثبت نام شده باید به جدیت آنالیز گردند و فتنه گرها و عوامل نفوذی ها نباید به مجلس آینده اکثریت آرا را کسب کنند.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در ادامه با اشاره به مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: افرای با حضور در مجلس خبرگان رهبری، به دنبال شورایی کردن رهبری و تضعیف آن و برخورد جدی با نهادهای رهبری هستند ، پس لازم است نهادهای امنیتی تلاش شبانه روزی در این مدت باقی مانده داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار