باید مراقب باز تولید فتنه باشیم

مسئول بسیج جامعه ی زنان استان کرمان گفت: مطالبه اصلی مردم در قیام تاریخی 9 دی محاکمه و مجازات سران فتنه است و به این مطالبه برحق باید پاسخ روشن داده شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
به گزارش "خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله  " مرضیه هادیزاده  در رابطه با 9 دی گفت: یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پر افتخار اسلام وایران است.

مسئول بسیج جامعه ی زنان استان کرمان با بیان این که سران روسیاه فتنه به سربازی به خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند ادامه داد: غرب به تبعیت از آمریکا پس از انتخابات شور انگیز سال 88 با تحمیل یک جنگ نرم درصد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد.

هادیزاده با تاکید کرد بر این فتنه گران با اصل جمهوریت نظام مخالف بودند اظهار داشت :اسناد و مدارک متقن نشان می دهد 17 سفارت خانه خارجی به تبعیت سفارت انگلیس مکار در این جنگ نرم سران فتنه را یاری رساندند، فتنه گران با اصل جمهوریت نظام مخالف بودند.

وی افزود: فتنه گران مشارکت 85 درصدی مردم را تقلب خواندند و با تخطئه رای اکثریت به جنگ نهادهای قانونی که پاسدار جمهوریت نظام بودند برآمدند.

مسئول بسیج جامعه ی زنان استان کرمان عنوان داشت: فتنه منشاء خارجی داشت ، آنها استقلال کشور را هم هدف قرار دادند به همین دلیل باید نهادهای قضایی و امنیتی مراقب اهل فتنه باشند و سران آن ها را به مجازات برسانند.

هادیزاده اذعان داشت: فتنه گران با اصل نظام و اسلامیت نظام مخالف بودند و با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه در روز عاشورای 88 و حمله به دستجات مذهبی و آتش کشیدن مسجد ماهیت خود را نشان دادند لذا باید مراقب بازتولید فتنه باشیم .

وی در پایان توضیح داد: مطالبه اصلی مردم در قیام تاریخی 9 دی محاکمه و مجازات سران فتنه است و به این مطالبه  برحق  باید پاسخ روشن داده شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) 9 دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقثلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تخحقق وعده های الهی تبیین گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات