خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی با طرفداری مردم از قرآن و خون شهداء نقشه‌های تمام دشمنان مخصوصا آمریکای جنایتکار نقش برآب شد، گفت:حماسه ۹ دی جلوه بارز وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی دارالقرآن علامه طباطبایی، آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی که عصر امروز همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه، در همایش  بزرگداشت 1500 شهید قرآنی کشور  با عنوان «سومین یادواره سوره‌های سرخ» و در جمع هزاران نفر از بسیجیان تشکل‌های قرآنی کشور وهمچنین خانواده معظم شهداء قرائت شد حماسه 9 دی را گرامی داشت.

متن پیام آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب – 23)
در میان مومنان مردانی هستند که بر عهد و پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده‌اند، پس برخی پیمان خود را به انجام رسانده و به شهادت رسیدند و برخی از ایشان در انتظارند و بر این عهد و پیمان خود با پروردگار هیچ تغییری ندادند.

حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هنگامی که در مسیر کربلا خبر شهادت نامه رسان خود «قیس بن مسهرصیداوی» را شنیدند گریه کردند و سپس این آیه شریفه را تلاوت فرمودند، کنایه از اینکه او به عهد و پیمان خود با پروردگار ثابت ماند تا به فیض شهادت رسید و ما هم، این کاروانی که در مسیر کربلا در حرکت است در انتظار چنین روزی هستیم.

عزیزان من، شما‌ای بسیجیان و پاسداران انقلاب، شما که اکنون وارث خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستید، پیام قرآن به همه ما این است که در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشید و در این راه از هیچ چیزی نترسید، چراکه قرآن فرموده است:
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا (احزاب – 39)

در انجام رسالت‌های الهی و وظیفه‌ای که خون شهدای عزیز ما مخصوصا این شهدایی که قاری قرآن، حافظ قرآن و یا معلم قرآن بودند، هیچ کوتاهی جایز نیست و بایستی که تمام مردم در ادامه راه آنان مصمم باشند و الحمدولله مردم عزیز و حق‌شناس ایران نیز باز‌ها این ثبات قدم و وفاداری را نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نشان داده‌اند که یکی از جلوه‌های بارز آن حماسه عظیم ملت در نهم دی سال 88 است و به سبب این حضور با شکوه ملت در طرفداری از قرآن و خون شهداء نقشه‌های تمام دشمنان مخصوصا آمریکای جنایتکار نقش برآب شد.

امروزه ما شاهدیم که خط سرخ شهادت در بین جوانان ما همچنان ساری و جاری است و این بسیجیان و پاسداران جان برکف در دفاع از ملت‌های مظلوم و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق، همدوش مردم مسلمان و مبارز آن‌ها با استکبار جهانی در ستیزند و ما بر داشتن چنین جوانانی عاشق و دلباخته شهادت، بر خود می‌بالیم.

در پایان از همه عزیزان و خانواده معظم شهداء و همچنین از سازمان قرآن و عترت بسیج و سپاه محمدرسول الله که پیشگام در این حرکت قرآنی و جهادی در پاسداشت شهیدان والامقام هستند، تقدیر و تشکر دارم.

سلام و درود و رحمت خداوندی بر امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و شهیدان بزرگواری که دعوت او را اجابت کردند و هم اکنون نیز وارثان خون آن‌ها در تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه ثابت قدم و استوارند.
تَحِیَّتُهُمْ یَوْمَ یَلْقَوْنَهُ سَلَامٌ وَأَعَدَّ لَهُمْ أَجْرًا کَرِیمًا (احزاب – 44)
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسین نوری همدانی
چهارشنبه 9 دی1394


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
وحماسه 24 خرداد 92 جديدترين آن است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پر بیننده ها