خبرهای داغ:
مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان ميامي؛

در 9 دی عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان ميامي گفت:همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
محمد رضا طالع زاري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی گفت: روز نهم دي روزي است كه مردم ايران نشان دادند دشمنان خود وانقلاب خودرا به خوبي مي شناسندوهرگز فريب حيله ها ونيرنگ هاي انان را نمي خورند.

وی افزود:نهم دي روزي است كه مردم ايران نشان دادند كه بابصيرت اند ودر ميان گرد وغباري كه فتنه گران بپا كردند هرگز نه راه را گم مي كنند ونه دست از راهبر واقعي كه همانا ولايت فقيه است بر مي دارند.

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان ميامي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري نهم دی ۸۸ اظهار داشت:نهم دی ماه حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

طالع زاری تصریح کرد:همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

وی گفت:در بزرگداشت نهم دی جنبه‌های شعاری غلبه پیدا نکند و به عمق شعارها که حرف اصلی ملت ایران بود، توجه شود.

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان ميامي در پایان به برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی اشاره کرد و افزود:در سالروز حماسه نهم دي ماه كه روز بصيرت وميثاق امت با ولايت است وباتوجه به قرار گرفتن در امتحانات نيم سال اول برنامه هاي از قبيل ،نشست هاي بصيرتي ،مانور وبلاگي وكمپين در حال اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها