خبرهای داغ:
مسؤول کانون اندیشه ورزی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در همایش رهروان بصیرت در شهرستان دامغان گفت: 9 دی معجزه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی بود که زخم‌های برجای مانده از فتنه 88 را التیام بخشید.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، مسؤول کانون اندیشه ورزی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در این همایش که به همت حوزه بسیج ادارات دامغان در محل سالن همایش‌های بهزیستی برگزار شد، با پرداختن به ریشه دو راهکار مهم دشمن برای ضزبه زدن به نظام اسلامی و کشور ما یعنی فتنه و نفوذ به تشریح پیشینه و عوامل شکل‌گیری فتنه پس از انتخابات 88 پرداخت و اظهار داشت: درک ماهیت فتنه و اهمیت حماسه 9 دی وقتی مقدور است که به یادآوریم انقلاب ما ثمره خون بیش از 220 هزار شهید است.

محمد حسین آقاخانی افزود: ملت ما در راهی قدم نهاد که بی‌تردید صراط مستقیم است، انقلاب اسلامی علمی را به رهبری خمینی کبیر(ره) بر‌افراشت و راهی را پیمود که ثمره زحمات 124 هزار پیامبر، 14 معصوم(ع) و هزاران عالم و مجاهد است، راهی که برای طی شدنش هزاران جان داده شده و سرها بر دار و روی نیزه‌ها رفته تا این مکتب زنده بماند.

قدم نهادن در راه حق مستلزم استقامت و بصیرت است

این کارشناس مسائل سیاسی با یادآوری این مطلب که دشمن و سرویس‌های اطلاعاتی انگلیسی، آمریکایی و اسرائیلی سرمایه‌گذاری بسیاری برای تحقق اهدافشان در فتنه 88 صرف کردند، خاطر‌نشان کرد: اگر می‌خواهیم علمی که مردم ما در حماسه 9 دی بردوش کشیدند همواره در احتزاز باقی بماند باید اهل صبر و اهل بصیرت باشیم.

مسئول کانون اندیشه ورزی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران تأکید کرد: وقتی علم اسلام را بلند کردیم باید ملزومات آن را نیز رعایت کنیم، انقلاب اسلامی ملت ایران بی‌شک حرکت در صراط مستقیم است اما دلیل اینکه دچار فتنه شدیم و امروز بیم نفوذ دشمن را داریم، ناشی از عملکرد نادرست خودمان است.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که در هر حوزه و مقطعی که مردم و دولتمردان درست عمل کردند، نتیجه گرفتیم، تصریح کرد: خداوند در حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر به ما یادآوری کرد که قدم نهادن در راه حق، استقامت در امتحان‌ها و بصیرت در بینش و حرکت‌ها را می‌طلبد، فراموش نکنیم که امروز ترجمان واقعی گفتمان امام راحل(ره)، تنها کلام رهبر معظم انقلاب و سکاندار الهی نهضت ما در همه گرداب‌ها است.

خیانت فتنه گران حلاوت حضور میلیونی مردم در انتخابات را تلخ کرد

آقاخانی با بیان این مطلب که آنان که امروز تلاش می‌کنند چهره شیطانی آمریکا را بزک کرده و زیبا نشان دهند فراموش نکنند که فتنه 88 ثمره 20 سال سرمایه‌گذاری استکبار جهانی بود و دشمن در مسیر عداوت خود ثابت قدم است، گفت: در 9 دی رأی دهندگان به همه کاندیداها آمده بودند تا صف بندی خود را با فتنه‌گران، قانون شکنان و ایادی زر و زور نشان دهند آنگونه که رسانه‌های بیگانه از حضور چهار و نیم میلیون نفری مردم بصیر کشور ما تنها در تهران شگفت‌زده شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی بزرگترین خیانت‌های فتنه‌گران پس از انتخابات 88 را تلخ کردن حلاوت حضور شگرف و 85 درصدی ملت بصیر ایران در انتخابات دانست و افزود: سران فتنه و پیروان مغرض آنها کاری کردند که آمریکایی‌ها که پس از این حضور تارخی ملت ما در انتخابات، دیگر گزینه‌ای در سبد فشار بر ایران نداشتند، با سبدی پر از گزینه‌های ظالمانه به میز مذاکرات بازگشتند.

استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه فتنه 88 بیماری مهلکی بود که تنها با حضور مردم درمان می‌شد، اظهار داشت: حماسه 9 دی باطل بودن فضای طلبکارانه ایادی استکبار جهانی و رسانه‌های پرشمار آنها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد و امید را به فضای پرشده از تردید و التهاب کشور بازگرداند و آرزوهای دشمنان اسلام و ایران را نقش برآب کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نقش مردم را در انقلاب اسلامی و نظام مردم سالار کشور ما باردیگر نشان داد، گفت: اگر انقلاب اسلامی ما از گردنه‌های صعب العبور بسیاری همچون دسیسه‌های تروریستی بعد از پیروزی نهضت ملت ایران، جنگ تحمیلی هشت‌ساله، فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه و فتنه 88 عبور کرد همه به لطف حضور آگاهانه مردم خداجو بوده و این بصیرت ورزی باردیگر در انقلاب و نظام اسلامی ما را بیمه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها