عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قرارگاه خاتم بهبهان:
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قرارگاه خاتم بهبهان گفت: منافقان خطرناک‌ترین بخش از فتنه‌گران هستند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

سعید میری ظهر امروز در سالروز گرامی‌داشت 9 دی که در مسجد صاحب‌الزمان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روزی بزرگ در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بود؛ روزی که با خلق حماسه‌ای خودجوش توسط مردم رقم خورد.

وی افزود: 9 دی روزی بود که مردم ولایت‌مدار و دوراندیش ایران اسلامی پس از هشت ماه تحمل و بردباری به خیابان‌ها ریختند و اندیشه مسموم فتنه‌گران را باطل کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قرارگاه خاتم بهبهان تصریح کرد: 9 دی یک روز نیست بلکه یک اندیشه و تفکر انقلابی بود که به رخ جهانیان به ویژه استکبار جهانی کشیده شد.

میری افزود: این روز الهی نباید بر اساس برخی کج‌سلیقگی‌ها دچار خدشه شود و 9 دی نقطه اتحاد ملت ایران از هر گروه و فکر سیاسی در برابر دشمنان برای حفظ انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 چهار گروه نقش داشتند، گفت: گروه نخست عده‌ای از افراد نظام بودند که به دلیل قدرت‌طلبی و همراهی با دشمنان خارجی سعی در ضربه زدن به اصل انقلاب داشتند.

میری ادامه داد: عامل و دسته دوم منافقان بودند که از این فرصت نهایت استفاده در راستای ضربه زدن به نظام را کردند و با فریب عده‌ای بی‌بصیرت به دامن فتنه آتش بیشتری زدند.

عضو هیئت علمیی دانشگاه صنعتی قرارگاه خاتم بهبهان برخی کارگزاران و مسئولان سست عنصر و قدرت‌طلب را عنصر سوم برپایی فتنه 88 دانست و بیان کرد: این عده به همراه گروه چهارم که بعضی از مردم ساده‌لوح بودند آتش فتنه را شعله‌ورتر کردند.

میری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت درک و مطالعه قرآن گفت: درک و مطالعه قرآن می‌تواند سبب جلوگیری از بسیاری فتنه‌ها و مشکلات شود اما به نظر می‌رسد قرآن مظلوم مانده است.

وی تأکید کرد: اگر قرار است 9 دی برای همیشه نهادینه شده و بصیرت مردم افزایش روزافزون داشته باشد باید قرآن‌ها از کتابخانه‌ها به منازل بیاید و مورد استفاده قرار گیرد.

میری در ادامه با اشاره به نقش مهم و تاریخی مقام معظم رهبری در مهار فتنه 88 با همراهی مردم انقلابی ایران تصریح کرد: مهار فتنه 88 کاری بسیار بزرگ بود که درایت و تدبیر رهبری با همراهی مردم همیشه در صحنه، سبب کنترل و حذف فتنه‌گران شد.

ارسال نظرات