نماینده مردم یزد در مجلس در افتتاحیه پایگاه ایت ا... میرغنی زاده واقع در ذوب روی بافق گفت: بسیج عامل رعب دشمن است و تفکر بسیجی عامل بقای آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۲۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج بافق؛ صبح امروز طی مراسمی پایگاه آیت ا... میرغنی زاده واقع در ذوب روی بافق با حضور سردار فتوحی"فرمانده سپاه الغدیر یزد"، دکتر جوکار"نماینده مردم یزد در مجلس"، مهندس فقیه خراسانی"مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق"، سرهنگ جمالی"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق" و کارکنان شرکت ذوب روی بافق افتتاح شد.

در این آیین، مهندس فقیه خراسانی با بیان اینکه گسترش آموزه های دین مبین اسلام و سنت رسول اکرم (ص) وظیفه همگانی به ویژه افراد مستعد و توانمند در این زمینه است، افزود: تقارن راه اندازی پایگاه بسیج کارمندی ذوب و روی بافق با چنین ایامی بسیار مبارک است.

وی از اشخاص و سازمان ها به ویژه فرمانده بسیج کارمندی شهرستان بافق که زمینه ساز راه اندازی این پایگاه بودند، تقدیر و تشکر و بیان کرد: با راه اندازی این پایگاه فرهنگ بسیجی به عنوان آموزه اصلی زندگی بیش از سابق در میان کارکنان و مجموعه ذوب روی رشد و گسترش خواهد یافت.

فرمانده سپاه الغدیر ضمن خیر مقدم به حضار در مراسم با اشاره به حماسه نهم دیماه اظهار داشت: زماني که رهبر معظم انقلاب با بصيرت و آگاهي توطئه دشمن را براي مردم برملا کرد و زماني که مردم شرايط را با هدايت‌ها و راهنمايي‌هاي رهبر معظم انقلاب به درستي درک کردند ديگر نتوانستند تحمل کنند و به صورت خودجوش به صحنه آمدند و دست رد به سينه دشمن زدند.

وی گفت:حماسه ۹ دي را مي‌توان به عبارتي پيروزي ملت ايران در يک امتحان بزرگ و شکست مفتضحانه دشمن و عوامل داخلي دشمن نام نهاد.

سردار فتوحی همچنین خاطر نشان کرد: 9 دي در حقيقت روز بصيرت و آگاهي ملتي است که قبل از پيروزي انقلاب همراه امام بودند و در ادامه راه انقلاب همواره بيعت و وفاداري‌شان نسبت به رهبرمعظم انقلاب را اثبات کرده‌اند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبراکرم (ص) و امام صادق(ع) به گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اشاره کرد.

سرهنگ جمالی با تأکید بر اینکه وجود فرهنگ عاشورایی در میان مردم سبب خلق چنین حماسه و زدن مشت سنگینی به دهان یاوه گویان و مستکبران جهانی شده از راه اندازی پایگاه بسیج کارمندی ذوب روی بافق ابراز خرسندی و از تمامی دست اندرکاران این عرصه تقدیر کرد.

در ادامه نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واژه نهم دی احساس غرور، افتخار، بالندگی، بصیرت، ایستادگی،گوش به فرمان ولایت بهمراه دارد، گفت: ملت با بصیرت ایران در یک کلام اتحاد و همدلی و وحدت کلمه را به اثبات رساندند و مشتی پولادین بر دهان دشمنان و فتنه گران زدند.

وی  مهمترین عامل به وجود آورنده فتنه ۸۸ کینه دیرینه دشمنان از ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و صهیونیستی ها دانست و افزود: هیمنه آمریکای جنایتکار و ایادی آن را در جهان شکسته بود، که دشمنان با استفاده از فرصت پیش آمده انتخابات، با تمام توان وارد میدان شدند و قصد نابودی و براندازی انقلاب و نظام اسلامی را داشتند که با هوشیاری ملت قهرمان و بصیرایران اسلامی با شکست مواجه گردید.

دکتر جوکار اظهار کرد: متاسفانه افراد نادان و کوته فکر در داخل کشور  خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی کرده و آب به آسیاب دشمن ریختند.

در پایان حکم فرماندهی پایگاه بسیج کارمندی ذوب روی بافق به نام مهندس جواهریان قرائت و تقدیم ایشان شد.

 

ارسال نظرات