فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: امروز افرادی که در فتنه فعال بوده اند سعی می کنند در شهرستان تفت جای پار باز کنند و حتی برخی از آن ها قصد دارند به نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز کشو وارد شوند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت؛ سالروز حماسه 9 دی بهانه ای شد تا به سراغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت برویم و از وی در مورد روز بصیرت سئوال کنیم.

متن زیر حاصل گفتگو تفصیلی صبح تفت با سرهنگ پاسدار «علی اصغر سلمانی» است.

وقتی اصطلاح و عنوان  «نهم دی یا 9دی» را می شنوید چه حسی به شما دست می دهد؟

حس غرور به من دست می دهد؛ زیرا در این روز ملت بیدار ایران با حضور به موقع خود آتش فتنه خطرناکی را خاموش کرد.

عوامل به وجود آورنده فتنه 88 چه بود و چه کسانی مسبب آن شدند؟

فتنه 88 یک فرآیند طولانی و از قبل برنامه ریزی شده بود؛ دشمنان داخلی با حمایت دشمنان خارجی برنامه یک انقلاب رنگی را برای ایران ایجاد کرده بودند، مثل آنچه در برخی کشورهای بلوک شرق سابق بوجود آورده بودند و بدین وسیله، حکومت آن کشور را سرنگون و یک حکومت وابسته به غرب بر سرکار آورند.

تعدادی از نخبگان سیاسی کشور هم به علت عدم بصیرت در زمین آنان بازی و ضربه سنگینی به کشور وارد کردند که هنوز تبعات آن دامن کشور را گرفته است.

سران فتنه نقش اصلی را داشتند و باید تقاس خونهای ریخته شده و صدمات وارده به کشور را که با بی رحمی هر چه تمام، باعث آن شدند، بدهند.

9 دی چگونه بوجود آمد؟

بعد از حدود شش ماه آشوب و ریختن خون مدافعان انقلاب توسط فتنه گران، همچنین شکستن شیشه های مغازه ها، آتش زدن بانک ها، اتوبوس های شهری و تهمت های شرم آور به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم که دیگر پی به خباثت و بی رحمی این جماعت فتنه گر برده بودند، منتظر فرصتی تا یکبار برای همیشه آتش فتنه را مهار کنند؛ این فرصت با اعمال ننگین فتنه گران در روز ششم دی ماه سال 88 یعنی روز عاشورا محقق شد؛ در روز عاشورا که مردم در حال عزاداری برای سید و سالار و شهیدان بودند، جماعت فتنه گر با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و با حمله تکیه ها و عزادران حسینی حرمت عاشورا را شکستند و با رقص پایکوبی در مقابل دوربین هایی که تصاویرشان ساعاتی بعد از شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا پخش شد یادآور شادی بنی امیه در حادثه کربلا شد.

مردم وقتی این حرکات وقیحانه و بیانیه سران فتنه در روز بعد از عاشورا که در آن فتنه گران را «مردم خداجو» خوانده بودند، دیدند؛ دیگر محلی برای صبر ندیدند و با حضور پر شور خود در 9 دی ماه چون سیل بر آتش فتنه ریختند و آن صحنه های پر افتخار را آفریدند.

پیام 9دی چیست؟

پیام 9 دی حمایت مردم ولایتمدار ایران از انقلاب اسلامی حتی تا پای جان بود.

آیا پدیده نفوذ در سال 88 اتفاق افتاده بود؟ 9 دی در مهار نفوذ دشمن چه نقشی داشت؟

پروژه نفوذ از سال های قبل اتفاق افتاده بود و در انتخابات سال 88 این پروژه اجرایی شد؛ 9دی ماه راه اصلی نفوذ دشمن را بست.

نقش بسیج و سپاه در برابر فتنه نفوذ سال88 چه بود؟

در فتنه سال 88 مثل تمام خطراتی که در 36 سال گذشته انقلاب را تهدید کرده، بسیج و سپاه در کنار مردم از انقلاب اسلامی و کشورشان دفاع کردند زیرا بسیج و سپاه از همین مردمند و جانشان را برای اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته اند و از هیچ دشمنی نمی هراسند.

تبعات فتنه 88 برای ایران در داخل و خارج چه بود؟

از تبعات داخلی تضعیف اطمینان بخشی از بدنه جامعه به دولتمردان بود و از تبعات خارجی تشدید تحریم ها و تخریب بخشی از وجهه جمهوری اسلامی در دنیا بود.

در ایام 9 دی امسال هستیم، نقش مردم در این برهه از تاریخ انقلاب که به شدت موضوع نفوذ در ابعاد مختلف مدنظر رهبر معظم انقلاب است چیست؟

نقش مردم باید بصیرت خود را بالا ببرند؛ اگر مردم بصیرتشان را بالا ببرند دیگر دشمن نمی تواند با غبار آلود کردن فضا و بر عکس نشان دادن جریانات سیاسی کسی را فریب دهد.

به نظر شما، نفوذ جریانی چگونه شکل می گیرد؟

نفوذ جریانی با شناسایی افراد نفوذ پذیر در بدنه نظام شکل می گیرد؛ کسانی که نگاهشان به ظواهر مادی است و از کدخدا بیشتر از خدا می ترسند؛ اینها هستند که خواسته یا ناخواسته به عنوان سرباز بی جیره و مواجب دشمن به کشور ضربه می زنند.

امروز شرایط شهرستان تفت در حوزه نفوذ چگونه است؟

امروز افرادی که در فتنه فعال بوده اند سعی می کنند در شهرستان تفت جای پار باز کنند و حتی برخی از آن ها قصد دارند به نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز کشو وارد شوند. مردم انقلابی تفت باید هوشیار باشند و نگذارند این وابستگان به فتنه در شهرستان تفت جایگاهی پیدا کنند.

 

ارسال نظرات