فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

9 دی؛استکبار را وادار به مذاکره کرد

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: دشمنان در دهه های اخیر چون نتوانسته با ایران مقابله نظامی کنند پا به عرصه جنگ نرم گذاشته که بحمدالله مردم ما جواب فتنه رنگی اینان را هم دادند و همین 9 دی 88 صولت استکبار را شکست و امروز آن ها را به پای میز مذاکره کشانده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۳۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزهای سال به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل همند این انسان ها هستند این اراده ها و مجاهدت ها ست که یک روزی را از بین روزهای دیگر برمی کشد و آن را مشخص می کند، متمایز می کند متفاوت می کند و یک پرچمی نگه می دارد تا راهنمای دیگران باشد؛

روز عاشورا فی نفسه با روزهای دیگر فرقی ندارد این حسین بن علی است که به این روز جان می دهد ،معنا می دهد، تا عرش بالا می برد این مجاهدت های یاران حسین بن علی است که به این روز خطورت و اهمیت را می بخشد روز نوزدهم دی هم همین جور است روز نهم دی با ده دی فرقی ندارد این مردمند که ناگهان با یک حرکت که برخاسته از همان عواملی است که نوزدهم دی قم را تشکیل داد یعنی برخاسته از بصیرت است از دشمن شناسسی است از وقت شناسی است از حضور در عرصه مجاهدانه است روز نهم دی را هم متمایز می کنند..."بیانات رهبری 19 دی سال 88در دیدار مردم قم

بصیرت عامه ی مردم مسلمان ایران درسال 88 هجری شمسی که مخالفان حکومت مردم سالار دینی را با تمام برنامه ریزی های نرم و دقیق شان انگشت به لب نگه داشت و روز نهم دی همان سال را متفاوت و به عنوان برگ زرینی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران ثبت کرد.

در پی انتخابات سال 88 میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان نامزد های انتخاباتی رییس جمهور در همان سال بعد از شکست در انتخابات با طرح موضوع تقلب در انتخابات خواستار ابطال انتخابات و برگزاری مجدد انتخابات می شوند طرحی که طبق اسناد بدست آمده دشمنان از ماه ها پیش بر روی آن کارشده و رهبری هم در سخنرانی اول نوروزسال 88 در حرم رضوی (ع) از این حرکت با عنوان شیطنت های برنامه ریزی شده یاد کرده و نسبت به آن هشدار داده بودند؛شروع اردوکشی های خیابانی به بهانه تقلب درانتخابات بستری مناسب برای نفوذ دشمن و براندازی نرم نظام را فراهم می کند.

در بین معترضین، منافقین انقلاب که در کشورهای خارجی به سر می بردند دیده می شود و هم چنین شنیده شدن شعارهایی که مخالفت با حکومت اسلامی را بیان می کرد و این که تقلب بهانه است و اصل نظام نشانه است به گوش مردم با بصیرت ایران می رسد تا این که همین معاندین و منافقین در روز عاشورا با هتاکی به عکس امام خمینی (ره) و به آتش کشیدن خیمه ها و تکیه گاه های اباعبدالله الحسین (ع) کاملا خط و سیر شان را از مردم انقلابی ایران جدا کرده و مردم مسلمان و بابصیرت سراسر ایران در روز نهم دی سال 88 با آمدن به خیابان ها فتنه عظیم شرق و غرب و بدخواهان داخلی و خارجی را درهم کوبیده و فصلی جدید از غیرت دینی، هوشیاری،دشمن شناسی و انقلابی را در تاریخ جهان رقم می زنند.

در خصوص چگونگی وقوع فتنه در سال 88 گفت: دشمن برای وقوع انقلاب رنگی ،سازماندهی و برنامه ریزی های خود را از ماه ها قبل ازانتخابات شروع کرده بود و بسیاری از افراد معاند توسط انگلیس،اسراییل و آمریکا آموزش دیده بودند که چطور وارد دسته جات مردمی در زمان انتخابات شوند و جامعه را دچار تنش کنند.

وی تأکید کرد: دشمن شکاف را درانتخابات سال 88 طرح ریزی و باساماندهی افراد و آموزش و صرف هزینه های کلان وارد نبرد با مردم ایران می شود که در این بین متأسفانه افراد بی بصیرت داخلی هم دنباله رو شدند و در مسیر حرکات دشمنان نظام حرکت کردند.

سرهنگ بازگیر با بیان این که دشمنان اسلام نادانند گفت: مردم با بصیرت ما صبر کردند صبر مردم ما مکر و حیله دشمنان رانقش برآب کرد چراکه دشمن با فاصله های کم تمامی برنامه های خود را لو داد و وقتی در روزعاشورا به تکیه گاه های اباعبدالله الحسین (ع) حمله بردند مردم دانستند که اینان با لفظ اسلام مشکل دارند وبرای حفظ اسلام به میدان آمدند.

وی در رابطه با حضور مردم خرم آباد گفت: مردم خرم آباد در روز 8 دی در پاسخ به هتاکی های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به خیابان ها آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد دررابطه با مهار نفوذ دشمن درسال 88گفت: 9 دی حرکتی در تداوم مکتب امام و انقلاب علیه کسانی بود که به زعم خود به هسته انقلاب اسلامی نفوذ کرده و به دنبال پوچ کردن مغز انقلاب و عبور و عدول از آرمان های امام (ره) بودند.

وی تردید در مردمی بودن انقلاب از طریق فعال کردن گپ های اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی ،تردید در اصل ولایت فقیه و کارآمد بودن نظام،تردید در کارآمدی اسلام از طریق شکاف های مذهبی و بیان و تحمیل مبانی موضوعاتی همچون سکولاریسم را از جمله پروژه های نفوذ دشمن در طی دهه های اخیرعنوان کرد.

سرهنگ بازگیر با بیان این که 9دی 88 روز مقابله با استکبار،روز اتحاد و هم بستگی ،روز پشتیبانی از ولایت و اصول و ارزش ها ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود:در 9 دی مردم مسلمان ما یکپارچه و متحد با ایمان و اتکا به خداوند و درک عمیق جایگاه ولایت فقیه در حفظ امنیت حکومت جواب محکمی به پروژه های نفوذ دشمن دادند.

وی در رابطه با پیام های روز نهم 9 دی سال 88 گفت: تظاهرات مردم در روز نهم نشان داد که کلید حل همه مسائل نظام دردست مردم است چنان که مردم یک کشور بصیرت به خرج دهند و وارد میدان عمل شوند همه مشکلات حل می شود.

سرهنگ بازگیر افزود: ایمان و اعتقاد دینی این مردم بابصیرت عنصری مهم است که موجب حضورشان در صحنه می شود و مشکلات و سختی های راه مبارزه را برایشان آسان می کند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در دیدارمردم قم در سالگرد قیام نوزده دی که فرمودند این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد ،این کارخداست تأکید کرد: در پشت سر گذاشتن حوادث فتنه 88 که دشمنان سال ها برای به نتیجه رساندن آن وقت ، فکر و سرمایه هزینه کرده بودند می شود در حضور بدون فراخوان مردم در روز نهم دی دست قدرت خداوند را دید چراکه مردم برای اسلام و برای رضای پروردگار آمدند لذا وقتی کار برای خدا بود خداوند هم از این ملت دفاع می کند و به راحتی بساط کفر و شرارت دشمن قهاربرچیده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به قطعنامه 598 یادآورشد: نفس دشمنان در جنگ 8 ساله برید که پای قطعنامه را وسط کشیدند ،اینان در دهه های اخیر چون نمی توانند با ایران مقابله نظامی کنند پا به عرصه جنگ نرم گذاشتند که بحمدالله مردم ما جواب فتنه رنگی اینان را هم دادند و همین 22 بهمن 57 ،دوران دفاع مقدس از شهریور 59 تا مرداد 67 و 9 دی 88 صولت استکبار را شکسته و امروز آن ها را به پای میز مذاکره کشانده است.

سرهنگ بازگیر در پایان تأکید کرد: جنگ امروز ما جنگ با استکبار برای احیای اسلام است جنگ ما سلاح نمی شناسد و محصور در فلان مرزو بوم نیست جنگ ما جنگ عزت ، قداست و مردانگی علیه نامردی های دنیای سرمایه داری و کمونیزم است
ارسال نظرات