رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی گفت: کم‌رنگ کردن و تحریف فتنه ۸۸ از جمله توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب و ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت‌افزایی که به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی در یزد برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی در برابر استکبار جهانی تحول بزرگی در جوامع بین‌المللی ایجاد کرده، اظهار داشت: انقلاب‌اسلامی با حمایت از مظلومان جهان و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی وظایف جدیدی، برای آزادی‌خواهان جهان مشخص کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با اشاره به اهمیت بزرگداشت 9 دی به عنوان یکی از روزهای آینده‌ساز انقلاب‌اسلامی گفت: یادآوری روزهای بصیرت‌افزایی و انتقال مفاهیم نظام‌اسلامی به نسل‌های جدید، از جمله وظایف مسئولان نظام در جامعه اسلامی است.

حاج‌علی‌اکبری 9 دی را نتیجه بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران دانست و بیان کرد: کم‌رنگ کردن و تحریف فتنه 88 از جمله توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب و ملت ایران است.

وی با اشاره به اهمیت یادآوری حضور 85 درصدی ملت ایران در روز 9 دی افزود: فتنه 88 نتیجه کم‌ظرفیتی برخی از کاندیدا، عدم مدیریت و ساده لوحی بعضی از ستادهای انتخاباتی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با بیان اینکه فتنه 88 با هدف ایجاد بی‌اعتمادی، ناامنی و فروپاشی درونی در نظام‌اسلامی ایران بود، اظهار داشت: متأسفانه جریان فتنه، فهرست طولانی از خسارت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را به ملت و نظام اسلامی ایران تحمیل کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به جایگاه انتخابات در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی، ضربه‌زدن به امید مستکبران جهان، ایستادگی در برابر آمریکا و دیگر جنایت‌کاران دنیا و ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان، از جمله دستاوردهای انقلاباسلامی در منطقه است.

حاج‌علی‌اکبری بصیرت ملت ایران را مهمترین عامل خنثی کردن فتنه 88 عنوان کرد و اظهار داشت: تبیین نقش ولایت‌فقیه در راستای حفظ نظام و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، از جمله مهمترین وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی به منظور دریافت حق و حقوق ملت ایران ادامه داد: تقویت ساختار درونی نظام اسلامی، حفاظت بیش از پیش از دستاوردهای انقلاب، حمایت همه جانبه ملت و دولت از یکدیگر و ایجاد وحدت بیشتر داخلی و خارجی را از دیگر ضرورت‌های جامعه اسلامی در عصر امروز است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور بالا بردن ظرفیت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داخلی، در برابر استکبار جهانی را از جمله مهمترین راهکارهای استقلال نظام اسلامی دانست و بیان کرد: فرهنگ و اجرای صحیح مقوله اقتصاد مقاومتی در جامعه ترویج داده شود.

 

ارسال نظرات