کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در انتخابات ۸۸، دشمن به دنبال انتقام از شکست های متراکم خود در برابر ایران بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، معدنی در همایشی که به مناسب بزرگداشت حماسه ۹ دی در خلیل اباد برگزار شد، بیان داشت: مشارکت ۸۵ درصد در انتخابات می توانست برگ برنده ای برای نظام باشد ولی این مشارکت با حضور سران فتنه به ضد خود تبدیل شد.

معدنی اظهار داشت: دشمنان با فتنه ۸ ماهه خود، مملکت را تا لبه پرتگاه بردند اما شهدای بسیجی با خون پاک خود باعث تطهیر نظام و انقلاب از وجود فتنه گران شدند.

وی با بیان اینکه در همه دنیا، استکبار جهانی برای بهره برداری و رسیدن به اهداف خود، جنگ را به کشورها تحمیل می کند، خاطر نشان کرد: ولی زمانی که جنگ و فتنه را به ملت ایران تحمیل کرد، مردم مومن و انقلابی ایران با وحدت با یکدیگر درس خوبی به استکبار جهانی دادند.

معدنی، ایران را بعنوان جزیره ثبات در دنیا دانست و تصریح کرد: هر چه دشمنان بر علیه نظام و انقلاب ایران بیشتر تلاش می کنند ولی ایران جاودانه تر و ریشه دارتر در دنیا معرفی می شود.

وی یکی از نقشه های خیلی خطرناک دشمن را جریان فتنه دانست و اذعان نمود: در انتخابات ۸۸، دشمن به دنبال انتقام از شکست های متراکم خود در برابر ایران بود و عوامل خود را به صحنه آورد تا بر علیه نظام اسلامی ایران تلاش کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی عمل به هنگام را یکی از وظیفه های هر انسان مسلمان بر شمرد و تاکید کرد: اگر آنروز که امام حسین(ع) در کربلا به شهادت رسیدند، امثال توابین و مختاریون و… زودتر به صحنه می رسیدند این صحنه ها پیش نمی آمد، ولی هیچ گاه شهدای قیام مختار و توابین جای شهدای کربلا را نمی گیرند.

وی همچنین گفت: رده های ناخالصی در برخی از تصمیمات میرحسین موسوی از همان ابتدا که با نهیب امام مواجه می شد وجود داشت.

وی با بیان اینکه کروبی زمینه بدنامی را برای انقلاب فراهم کرد، ابراز داشت: مشارکت ۸۵ درصد در انتخابات می توانست برگ برنده ای برای نظام باشد ولی این مشارکت با حضور سران فتنه به ضد خود تبدیل شد.

معدنی با بیان اینکه سران فتنه آبروی نظام که محصول چندین هزار شهید بود را بردند، خاطر نشان کرد: یک سری از افراد بی عقل تازه به دوران رسیده که خود را حکیم و عقل کل می دانند برای نظام نسخه می پیجند.

وی خط قرمز کشور، فتنه و ساکتین در برابر فتنه دانست و بیان داشت: کسانی باید به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بروند که از فتنه مبرا باشند و تابع محض ولایت فقیه باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها