مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:
پشتیبانی از ولی فقیه توسط بسیج بوده، هست و خواهد بود و بازگشت عناصر کودتای فتنه 88 و نفوذ آن ها در دولت خط قرمز بسیج می باشد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زنجان در ابتدا با درود به ارواح پرفتوح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و امام راحل، یاد شهدای 8 ماه آشوب و فتنه در کشور را گرامیداشت و گفت: گفت : با بررسی های به عمل آمده و اسناد و مدارک موجود، دشمنان بیرونی با یک هماهنگی کامل با برخی از جریانات داخلی خصوصاً اصلاح طلبان در دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری، با راهبرد فروپاشی از درون و به دست گرفتن قدرت، طراحی و سازماندهی خود را برای پیروزی در انتخابات دهم ریاست جمهوری در خرداد 88 و با برهم زدن و ایجاد بلوا و آشوب و رسیدن به خواسته های خود از این طریق، به اجرا گذاشتند.

حجت الاسلام نجم الدین فتحی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دو رویکرد از سوی ایالات متحده امریکا وقدرتهای غربی جهت مواجهه ومقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت. رویکرد نخست برتغییر رفتار ازطریق اعمال تحریم های اقتصادی ومنزوی کردن جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده و درمقاطع زمانی مختلف نیز مورد استفاده قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: رویکرد دوم خواهان تغییر رژیم ایران بود که از دو طریق دنبال شد، طریقه اول در پی بکارگیری قدرت سخت بود که با تحمیل وحمایت ازجنگ هشت ساله عراق علیه ایران وهمچنین وضع تحریم های اقتصادی پی گیری شد وطریقه دوم پس از فروپاشی اتحادجماهیرشوروی وبه خصوص پس از رخداد 11 سپتامبر 2001 با جدیت بیشتری دنبال شده است، به استفاده از «قدرت نرم» وتوسل به شیوه های «براندازی نرم» باز می‌گردد که فتنه 88 یکی از این رویکرد خطرناک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود .

فتحی اظهارداشت: بی تردید اگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ، در هر زمان که بخواهد به دولت نفوذ کند ، خطرناک ترین نفوذ همان زمان خواهد بود . وظیفه تمام نهاد های نظارتی و امنیتی در این امر خطیر بسی دشوار است چون مردم نسبت به هرگونه نفوذ در دولت انتظار پاسخ داشته وگرنه خودشان وارد صحنه خواهند شد که حماسه عظیم 9 دی یکی از برگ های افتخار آمیز مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که موجب کور شدن فتنه و ایادی استکبار جهانی شد و این امر نیز ناشی از امدادهای غیبی خداوند نسبت به نظام مقدس اسلامی و ولایت پذیری مردم می باشد و اگر بصیرت مردم و دولت ضعیف گردد خطر نفوذ بالا خواهد بود .

حجت الاسلام نجم الدین فتحی خاطر نشان کرد: اگر فتنه گران در سال 88 می توانستند رای مردم را جلب کنند سیاست خارجی ما خوش آیند دولتمردان آمریکایی می شد و آن ها می توانستند افکار پلید خود را از این طریق به کشور تزریق نمایند که خصوصا حوزه فرهنگ نیز بتدریج در مقابل فرهنگ غلط غربی متاثر شده و فرهنگ اصیل اسلامی،ایرانی جای خود را به فرعنگ غربی می داد.

وی در ادامه افزود: واضح است اگر بسیج مردمی در پایان دادن به فتنه 88 حضور نداشت آنچه نباید اتفاق می افتاد، انجام می شد و این درایت رهبری بزرگوار نظام بود که توده مردم انقلابی ایران اسلامی به رهبرشان اقتدا نموده و در مهار نمودن فتنه 88 از برخی مسئولین کشور جلوتر به راه افتاده و این فتنه را خاموش نمودند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زنجان گفت: پشتیبانی از ولی فقیه توسط بسیج بوده، هست و خواهد بود و بازگشت عناصر کودتای فتنه 88 و نفوذ آن ها در دولت خط قرمز بسیج می باشد .

ارسال نظرات