دو پایگاه امداد و نجات روستایی در بناب افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی دو پایگاه امداد و نجات روستایی در روستاهای خوشه مهر و آلقو بناب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، رئیس جمعیت هلال احمر بناب هدف از افتتاح پایگاه های روستایی را توان افزایی و تجهیز پایگاه های امداد روستایی برای مقابله با حوادث طبیعی و امداد رسانی در مواقع بحرانی اعلام کرد.
جعفر صادق قلی پور افزود: در این پایگاه ها جوانان علاقه مند به امداد و نجات با شرکت در کلاس های آموزشی فنون امداد رسانی را فرا خواهند گرفت که خدای ناکرده در زمان بروز بلایای طبیعی تا رسیدن نیروهای امدادی کمک های لازم را به آسیب دیدگان ارایه کنند.
وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها در روستاهای واقع در مرکز چندین روستا راه اندازی می شوند بیان کرد: تلاش می کنیم با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به افتتاح پایگاه امداد و نجات در همه روستاها اقدام کنیم.


رئیس جمعیت هلا احمر بناب افزود: تجیزات و امکانات این پایگاه ها شامل چادر، کیف کمک های اولیه، لباس امدادی، بیل و کلنگ، کپسول آتش خاموش کن و دست کش کار می باشد که در آینده با افزایش تجهیزات توان این پایگاه ها افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها