مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، افزود: این حماسه، آشکار کننده پلیدی‎ها است تا همواره برای خنثی کردن نقشه‎های دشمن آماده باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی که ظهر امروز در مسجد جامع سقز برگزار شد، به تبیین ابعاد حماسه ماندگار 9 دی پرداخت و این حماسه را نشان از ارادت و عشق ناتمام مردم مسلمان ایران به سالار شهیدان و اعلام بیزاری از فتنه‌گران دانست.
حجت الاسلام باباشاهی به بیان مسائلی پیرامون رهبری و ولایت فقیه، اقتدار ملی، جریان شناسی ایران قبل از انقلاب تا کنون و بیداری اسلامی درمنطقه پرداخت.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، افزود: این حماسه، آشکار کننده پلیدیها است تا همواره برای خنثی کردن نقشههای دشمن آماده باشیم.

این مسئول با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه ای بزرگتر از جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ما بود، تاکید کرد: کانون فتنه دشمن هیچ گاه از بین نمی رود و باید با آگاهی و بصیرت و اطاعت از رهبری در ادامه انقلاب، ثابت قدم باشیم.

وی گفت: در جریان فتنه ۸۸، نفاق جدیدی شکل گرفت که قصد نابودی انقلاب و نظام را داشت و با شعار از قبل آماده شده ی « تقلب در انتخابات»آغاز شد.
حجت الاسلام باباشاهی یادآور شد: در ادامه مسیر انقلاب باید برای شناخت افراد، نظرات و دیدگاههای آنان را با دو تفکر اسلام ناب و تفکر روشنفکری تطبیق دهیم و هرآنچه با اسلام و تفکر امام راحل و رهبری سازگار نبود را قبول نکنیم.


وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت مردم بصیر و آگاه از فرامین ولایت است، گفت: تبعیت از رهبری و تشخیص راه حق از باطل با اطاعت از ایشان ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور می شود.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان خاطرنشان کرد: دشمن همیشه با اهداف شیطانی خود در کمین ملت ما می باشد و باید همیشه در مقابل اهداف شوم آنان آگاه و هوشیار باشیم و در تمامی عرصه های سیاسی کشور نقشی پررنگ داشته باشیم و نقشه هایشان را نقش برآب کنیم.

ارسال نظرات