فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج":
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام بیان داشت: فتنه ۸۸ در قالب مطالبه مدنی پوششی برای براندازی اصل نظام و ولایت فقیه بود و حضور حماسی مردم در 9 دی چشم فتنه را کور و ریشه نفاق را برچید.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
سرهنگ پاسدار محسن گوهری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با گرامیداشت حماسه برزگ ۹ دی گفت: با شنیدن واژه 9 دی حس غرور همراه با پشت گرمی به یک ملت غیورو متعهد نسبت به حمایت از ولی فقیه و آرمان های انقلاب به انسان دست می دهد.

وی با اشاره به عوامل به وجود آمدن فتنه ۸۸ افزود: در این فتنه دشمنان قسم خورده با برنامه ای از پیش تعیین شده در قالب یک جریان پنهان و مرموز با کمک اپوزوسیون های داخلی و خارجی و کلید واژه« تقلب» وارد  بستر انتخابات مهم ریاست جمهوری شدند و در پوشش یک مطالبه مدنی برای براندازی اصل نظام و ولایت فقیه اتفاق افتاد.

گوهری به چگونگی به وجود آمدن حماسه ۹ دی اشاره کرد و تصریح کرد: مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی پس از هشت ماه  سعه صدر در مقابل فتنه گران در راستای دفاع از ولایت و بیعت مجدد با آرمان های امام و رهبری با حضور بصیرگونه خو د فتنه جدایی ملت از نظام  و ولایت فقیه را خاموش کردند و با تزریق خونی تازه به رگ های انقلاب چشم فتنه را کور و ریشه نفاق را  برچید.

وی با اشاره به پیامدهای این حماسه عظیم خاطر نشان کرد: ۹ دی دارای پیام های زیادی همچون دفاع جانانه مردم از ولایت و اصول انقلاب، پررنگ کردن خطوط قرمز نظام، گرفتن زهر چشم از دشمنان نظام و فتنه گران و  پیام امید و دلگرمی به دوستداران نظام و صاحبان اصلی آن، خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به همراه داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام اذعان داشت: نهم دی ماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر از فرازو نشیب انقلاب در نمایش قدرتمندانه و گسترده پشتوانه مردمی این نظام تلقی می گردد، حضوری که دشمنان نظام را تا سال ها پس زده و تمام توطئه ها و امید آنها در جدایی مردم از نظام را به یاس و نا امیدی تبدیل کرد.

وی در ادامه به نقش بسیج و سپاه در برابرفتنه ها پرداخت و اظهار داشت: حضور بسيج  به عنوان عناصر وفادار به نظام و انقلاب و پايبند به قانون اساسی؛ در کنترل تجمعات اعتراضی و اغتشاش ها ،مبارزه با اراذل و اوباش ومنافقين ، تأمين امنيت زندگی و كسب و كار مردم  درکنار آگاهي بخشي، روشنگری ، بصيرت افزايی و افشای دروغ پردازي های دشمن؛ نه تنها فتنه 88 بلكه فتنه 78 دشمن نيز با حضور بسيج مردمی و هدايت های حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب شد.

گوهری با واکاوی فتنه  ۸۸ اضافه کرد: این فتنه به جز ایجاد خسارت بسیار زیاد مالی به امکانات و تاسیسات شهری باعث شد حضور پرشور و بی سابقه مردم درانتخابات را که می توانست به عنوان بهترین سرمایه اجتماعی، پشتوانه ای قوی برای نظام درعرصه های مختلف بین المللی باشد را تحلیل و  به اعتبارکشورلطمه وارد کرد و باعث از بین بردن فرصت های بزرگ سرمایه گذاری خارجی و تجاری به دلیل آشوب و نا آرامی ها شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تربت جام با اشاره اهمیت بحث نفوذ و تاکیدهای اخیر مقام عظمای ولایت در این خصوص تاکید کرد: مردم در سالگرد 9دی و انتخابات پیش رو  با حضور در عرصه های مختلف از نتیجه نفوذ سالیان قبل که منجر به فتنه ۸۸ شد را به عنوان یک موضوع عبرت آموز از یاد نبرده و مهلت ظهور و  بروز به هیچ گروه و جریان خاصی را برای ایجاد دو دستگی در صف مقاوم وفشرده مردمی را ندهند و هر تحرک مشکوکی را با بصیرت در نطفه خفه کنند و رهنمودهای معظم له را به عنوان قافله سالار و ناخدای کشتی فصل الخطاب دانسته و بیش از پیش آگاهی و هوشیاری خود را حفظ کنند.

در پایان گوهری در پاسخ به این سوال که نفوذ جریانی چگونه شکل می گیرد افزود: نفوذ جریانی در بستر غفلت برخی مسئولین ایجاد و  درپی نا آگاهی و عدم هوشیاری مردم تکامل پیدا و به شکل تصاعدی به مردم و مسئولین تاثیرات دلخواه و متناسب با اهداف خود را ایجاد می کند؛ این نفوذ از نفوذ فردی شروع و با ارتباط گیری با نخبگان و تاثیردر دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز موجب ایجاد یک جریان مردمی در دل برخی عناصر غفلت زده می شود و سعی می کند خود را به عنوان یک گفتمان غالب در اجتماع مطرح نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها