نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فتنه88 علیه نظام و ولایت فقیه بود

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مسئولان و مردم اهر بابیان اینکه فتنه سال ۸۸ را براندازی نظام و هدف گذاری علیه ولایت فقیه خواند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۸۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله شبستری گفت: استکبار با مطرح کردن تقلب در انتخابات هدفش تشکیل یک نظام جدید بود تا بتوانند سلطه گری آمریکا را به کشور باز کند.

وی با تاکید بر اینکه جسارت فتنه گران در محرم سال ۸۸ با به آتش کشیدن پرچم های عزاداری مسئله ای غیرقابل فراموشی است، اظهار کرد: توهین به مقدسات موجب شد تا کاسه صبر مردم لبریز شده و هشتم دی ماه مردم آذربایجان با حضور گسترده در خیابان ها همه طراحی های استکبارگران اعم از انگلیس، آمریکا و اسرائیل نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هنوز فتنه تمام نشده است و تصور نکنیم که دشمن از ما دست برداشته، تصریح کرد: امروز شاهدیم که هنوز مرکب برجام خشک نشده، مسئله سرقت اموال ایران توسط آمریکا پیش آمده که واقعاً خجالت آور است.

وی غارت ثروت و اموال ایران در خارج از کشور و تحریم جدید علیه سپاه را یکی از موارد نقض برجام دانست و ابراز داشت: دشمن می‌داند که سپاه بازوی توانمند ولایت فقیه است و این مملکت را به برکت ولایت فقیه به یک جزیره ثبات تبدیل کرده، در صدد تضعیف آن بر آمده است.

امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه دشمن از طریق فتنه نتوانست به کشور وارد شود و به ایران ضربه بزند، تصریح کرد: نقشه فتنه ۸۸ پیروز نشد ولی با استحاله فرهنگی می‌خواهند مسائل را طوری هدایت کنند تا جای ارزش‌ها و ضد ارزش را تغییر یابد که نمونه بارز آن، برگزاری کنسرت‌های کذایی، اردوی مختلط و غیره است، با این اقدامات، جوانان را سرگرم می‌کنند تا در مسائل حیاتی کشور دخالت نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها