خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: باید مراقب نفوذ دشمن در ارکان نظام باشیم و بدانیم که امروز ایستادگی رمز پیروزی ما در برابر دشمنان است نه تسلیم شدن در برابر کدخدا و این را باید این عزیزان که امروز کینه و دشمنی را می بینند باور کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس مطهری در گردهمایی حماسه نه دی کارکنان دولت شهرستان شاهرود که به همت پایگاه فدائیان ولایت بسیج مدیران حوزه الحدید بسیج کارمندی در حسینیه و مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام صادق و حماسه ماندگار ملت با بصیرت ایران در نه دی ماه با اشاره به توطئه های دشمنان در برپایی فتنه های مختلف بر علیه ملت ایران اظهار کرد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب به فتنه انگیزی در داخل کشور همت نهاده و ایجاد غائله های قومی در داخل کشور از آن جمله است.

وی افزود: دشمن بعد از غائله های ابتدای انقلاب در ارکان نظام نفوذ و رئیس جمهور کشور را منحرف کرد که آن قضای عزل و فرار با لباس زنانه اتفاق افتاد و گروه منافقین از دل آن بیرون آمد و بعد از آن جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور خاطر نشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس و آغاز زعامت امام خامنه ای رویکرد دشمنان تغییر و جنگ نرم همراه با نفوذ دوباره در ارکان نظام آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فتنه 78 و 88 بابرنامه استکبار جهانی و انجام توسط مهرهای داخلی انجام شده و این فتنه ها در پیش است و باید مراقب باشیم و بصیرت داشته تا در برابر این فضاهای غبارآلوده عمارگونه رفتار نماییم.

مطهری با بیان اینکه امروز عده ای به طمع جاه و مقام و پُست و یا بر اثر فرزندان و خانواده خود در گردابی گرفتار شده اند بیان کرد: افرادی که امروز از شورایی شدن رهبری دم می زنند همین افراد در دهه های مختلف کارهایی کردند که امروز دود آن به چشم ملت ایران می رود.

وی تصریح کرد: آقای هاشمی در دهه 60 می گوید ما به فکر ساخت بمب اتم بوده ایم در صورتی در رهبری فرزانه انقلاب بارها اعلام کرده اند و ما از ابتدا به دنبال بمب نبوده ایم و ساخت بمب اتم با توجه به شرع اسلام حرام است و ما این کار را نکرده و نخواهیم کرد.

فرمانده سابق سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: باید مراقب نفوذ دشمن در ارکان نظام باشیم و بدانیم که امروز ایستادگی رمز پیروزی ما در برابر دشمنان است نه تسلیم شدن در برابر کدخدا و این را باید این عزیزان که امروز کینه و دشمنی را می بینند باور کنند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی امروز می خواهد ما را تضعیف کند و با استحاله درون انقلاب با استفاده از مهرهای خود و برخی خواص بی بصیرت به اهداف خود برسد اما باید بداننذد این ملت امتحان خود را پس داده اند و اگر بار دیگر دشمن خیال خامی کند با تودهنی ملت ایران روبرو خواهند شد.

مطهری با اشاره به تهدیدات مختلف استکبار بر علیه ملت ایران گفت: استکبار ما را در درون کشورمان به خیال خود محصور کرده در صورتی که ما امروز در آمریکا و اروپا و آفریقا و آسیای شرقی حضور داریم و اقتدار ما امروز بیش از گذشته است و این همه خونریزی در سراسر جهان و مسلمان کشی به خاطر این است که تفکر انقلاب اسلامی امروز در دنیا انتشار یافته است.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر مراقبت از نفوذ عوامل بیگانه در ساختار کشور بیان کرد: دولتمردان ما باید مراقب باشند که از کانال پسابرجام دشمن نفوذ نکند همانگونه که رهبری انقلاب تاکید دارند و باید تلاش کرد توان داخل را تقویت نمود تا در برابر استکبار و فشارهای او ایستاد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها