فرماندار دامغان با بیان اینکه ملت بصیر ایران هیچ‌گاه بی‌حرمتی و تعرض به ارزش‌های دینی و صف آرایی جاه‌طلبان در برابر نظام اسلامی و ولی فقیه را برنمی‌تابند، گفت: حماسه 9 دی لبیک ملت ایران به "هل من ناصر" حسین زمان بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۵۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد عصر امروز در جریان دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، اظهار داشت: نهم دیماه 88 از افتخارات تاریخ نظام مردم سالار دینی کشور ما است که به روشنی پشتوانه عظیم مردمی آن را ثابت می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و پیش از آن در جریان شکل‌گیری نهضت و سرنگونی رژیم منحوس شاهنشاهی، دوران پرافتخار دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های پس از جنگ تحمیلی تا به امروز همواره حضور به موقع و بجای ملت آگاه ایران اسلامی عامل اصلی پیروزی‌های کشورمان و ناکامی دشمنان بوده است.

فرماندار دامغان حماسه 9 دی را حاوی پیامی مهم و تاریخی برای دوستان و دشمنان ملت مسلمان ایران دانست و افزود: مردم ما در عمل به همگان نشان دادند که انقلابشان برآمده از فرهنگ عاشورا است و عزت و ایمانشان را حتی در سخت‌ترین شرایط با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند.

مجد اضافه کرد: عده‌ای قانون شکن در عاشورای سال 88 پرچم عزای اباعبدالله الحسین(ع) را به آتش کشیدند و حرمت عزای سیدالشهدا(ع) و عزاداران آن حضرت را شکستند و ملت دیندار ما نیز آنها را همان لشگریان ابن زیاد دانستند و به یاری حسین زمانشان برخاستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان، تصریح کرد: اعتقاد عمیق ملت مسلمان ایران به ارزش‌های اسلامی و شیعی، حمایت بی‌قید و شرط از ولایت، عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و هوشیاری و بصیرت در همه حال، پیام‌های بزرگ حماسه مردمی نهم دیماه بود که هیچ‌گاه از دیباچه تاریخ ایران اسلامی محو نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها