خبرهای داغ:
زهرا نصیری
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان خبرداد:
سازمان بسیج رسانه کشوردر نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه اقدام به برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر کند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۶۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بااشاره به اینکه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذرپایان دیماه به صورت مرکزی برگزار می شود ادامه داد:این جشنواره دارای محورهایی چون؛ تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از دستاوردهای هسته ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم و موضوعات اجتماعی که انعکاس اخبار آنها فراموش شده است، درهفته پایانی دیماه سال جاری برگزار می شود.

رضا صفری تاکید کرد:هدف از برگزاری این جشنواره رونمایی ازبهترین آثار رسانه ای است که موضوع آنها حفظ و دفاع از منافع ملی و حمایت از دستاوردهای هسته ای و سیاست های اقتصاد مقاومتی است که بارها درسخنان مقام معظم رهبری به آنها اشاره شده است.

وی بیان داشت:علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان روز 17 دیماه سال جاری می توانند آثار خود را در قالبهای گزارش، خبر، عکس و تیتر از طریق کدپستی 1345746989 و آدرس پست الکترونیکی jashnvareh.abouzar@chmail.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

قابل ذکر است آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید علاوه بر مجوز وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از رسانه های مکتوب و یا مجازی منتشر شده باشد.

انتهای پیام/ 63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها