خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان یوم الله 9دی را نماد بصیرت و آگاهی ملت ایران برشمرد و افزود: بصیرت همه ی سرمایه نظام و مردم است و مردم با بصیرت، جو سازی دشمنان را با حضور آگاهانه و ولایت پذیری خود نابود کردند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۷۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: فتنه سال 88تقابل دو جناح سیاسی نبود بلکه فتنه ای بود که برخواسته از ارداه دشمنان پنهان و آشکار و داخلی و خارجی در جهت براندازی نظام و انقلاب بود و نسخه ای بود که نظریه پردازان کودتای مخملین به پیاده نظام هایشان در ایران داده بودند.

وی ادامه داد: در حوادث سال 88تمام رسانه های غربی و کارشناسان یک واقعیت بزرگ را کتمان می کردند،عناصر صهیونیستی کسانی بودند در اتاق فکر خود تصمیم می گرفتن که یک جنگ داخلی در کشور پیاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه نماد تبعیت از ولایت فقیه بود تصریح کرد: هوشیاری مردم که به ندای رهبرشان لبیک گفتند در نهم دی حماسه خلق کردند بعد از چندین سال حماسه ای ماندگار خلق کردند آمدند از حاکمیت جمهوری اسلامی حمایت از نظام اسلامی ایران از ولی فقیه و از ارزش ها و خون شهدا دفاع کردند.

حجت الاسلام کریمی گفت: 9دی تجلی بصیرت بود و وظیفه ما مسئولین تبیین و برجسته کردن حماسه 9دی است که حقیت 9دی را برای مردم تبیین و بیان کنیم .

 

1007/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها