مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله:

فتنه آینده فتنه « اکبر » است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله: فتنه آینده فتنه اکبر است و به هر دو معنای آن درست است هم به معنای بزرگتر و هم به معنای اینکه محور و عمود فتنه آینده اکبر هاشمی رفسنجانی است.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۷۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان در همایش بصیرت که در جمع بسیجیان مساجد ومحلات سپاه شهرستان کوهبنان گفت : یکی از موضوعاتی که قرآن کریم به آن تاکید کرده است مراقبت مومنین از نفوذ عناصر نفوذی در پیکره امت اسلامی است .

بحث نفوذ همزاد با خلقت انسان ایجاد شده است

وی افزود : پروژه نفوذ از دیر باز در دستور کار دشمنان بوده و امروز هم در دستور کار دشمنان اسلام هست ، شاید بحث نفوذ همزاد با خلقت انسان ایجاد شده است وقتی خداوند حضرت آدم علیه السلام و حوا را خلق می کند نفوذ شیطان را در وجود حوا و وسوسه انگیزی او نسبت به پیغمبر الهی حضرت آدم علیه السلام که ترک اولایی بوده است برای آن حضرت می بینید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : در دوران حیات نورانی پیامبر اکرم (ص) نفوذ دو جریان خارجی و داخلی را در پیکره اسلام عزیز را مشاهده می کنیم ؛یکی نفوذ یهودیان است و یکی نفوذ منافقین ، وقتی قرآن از یهود یاد می کند این تعبیر را دارد که یهودی ها پیغمبر اسلام را می شناختند مانند پدری که فرزندانش را می شناسد یعنی به این حد از ویژگی های پیامبر اسلام در کتابها یهودی ها و مسیحی ها آمده بود.

وی گفت : در نفوذ یهود تاریخ اهل سنت خصوصاً گواهی می دهد جناب ابابکر و طلحه مراوداتی داشتند با یهود ، و در تجارت با یهود ، تجارت را پر سود می دیدند، در آخرین سفری که این دو نفر به شام رفتند طبق روال گذشته ملاقاتی داشتند با کاهنان یهود ، کاهن اعظم یهود به ابابکر گفت : در اینجا چه می کنید ؟ جواب داد آمده ایم برای تجارت ، کاهن اعظم گفت : امروز چه وقت تجارت است ؟ تجارت شما دارد در مکه رقم می خورد و با صحبت های او هر دو فرد تجارت را رها کردند و به مکه برگشتند.

حجت الاسلام محسن زاده تعبیر کرد : براساس آدرس و مشخصاتی که این کاهن یهود داده بود ابابکر مستقیم آمد در خانه خدا دق الباب کرد ، حضرت خدیجه (س) درب را باز کردند . ابابکر سئوال کرد : آیا در خانه شما محمد امین به پیغمبری مبعوث شده است ، حضرت خدیجه سلام الله علیها پاسخ دادند بله همسرم به رسالت مبعوث شده و من و علی بن ابی طالب علیه السلام به ایشان ایمان آورده ایم و ابابکر شد اولین مرد مسلمان به اسناد اهل سنت.

ابابکر برای رسیدن به تجارت پر سود ۲۳ سال صبر کرد

وی تشریح کرد : نگاه این انسان به بعثت نگاه تجارت است ، چرا که برگشته است و تجارت در شام را رها کرده ، که تجارت تو در مدینه است؛ برای یک تجارت پر سود صبر و حوصله لازم است ،چقدر ؟ تا پایان امر مبارک پیامبر اسلام (ص) باید صبر کند تا یهود بتواند آن پروژه نفوذ خودش را به انجام برساند.

این کارشناس سیاسی مذهبی عنوان کرد : با وجود پیامبر مکرم اسلام امکان این نفوذ وجود ندارد چرا که پیامبر متصل به وحی الهی است و اگر عناصری بخواهند در روند نظام سیاسی اجتماعی و الهی پیامبرعظیم الشان اسلام نفوذ پیدا کنند و از مسیر نفوذ اسلام را تخریب کنند و انحراف ایجاد کنند خداوند پیغمبرش را خبر دار می کند و عناصر نفوذی را رسوا می کند و پیامبر (ص) منافقین امت را به خوبی می شناسد.حضرت در جایی فرمودند : من منافقین را می شناسم آنها را و پدرانشان را اما مامور به اعلام اسامی آنها نیستم . اما در جاهایی نیز خداوند امر کرده است که آنها را آشکار کن و آن صحنه نفاق است .

منافقین با تابلوهای مقدس می آیند

وی با استاند به برخی از آیات قرآن کریم بیان داشت : در آیات مبارک قرآن این گونه آمده است که ای پیامبر زمانی که شما به سمت جبهه جنگ در حال حرکتید به گروهی برخورد می کنید که آنها سازنده مسجدند یعنی ظاهر کار آنها درست است ، با یک تابلویی آمدند که این تابلو بسیار ارزشمند است و آن تابلوی مسجد است اما ای پیغبر بدان این مسجد بنا شده است برای ضربه زدن به اسلام و مسجد پایگاه تقویت توحید باید باشد اما این مسجد بنا شده است برای تقویت پایه های کفر ، مسجد جایگاه وحدت مومنین است اما این جماعت مسجد را برپا کرده است تا بین مومنین و مسلمانان ایجاد تفرقه و شکاف کند.

وی تصریح کرد : مسجد را کمینگاه و سنگری کرده اند برای جنگ با خدا و رسول خدا و همه مخالفین خدا و رسول خدا چه آنهایی که امروز وجود دارند و چه آنهایی که از قبل با آیین پیامبر اسلام مخالف بودن اینجا جمع شده اند .

با نماد های دینی به جنگ دین می آیند

محسن زاده ضمن طرح این سئوال که حالا پیغمبر خدا با این نماد دینی که بر علیه دین بر افراشته شده چه باید بکند؟ اینگونه پاسخ داد : اگر مکانی را بعنوان مسجد معین کردند و خطبه مسجد بر آن خوانده شد زمین آنچنان قداست پیدا می کند با این خطبه ای که خوانده شد و احکام خاصی بر این مسجد بار می شود .

وی ادامه داد : پیامبر به لشکریانشان دستور دادند این مسجد را به آتش بکشید و دیوارهای مسجد را خراب کنید و دستور دادند زباله های شهر مدینه را به جایگاه مسجد ضرار منتقل کنید و این مکان را زباله دان مدینه قرار دادند ، چون پشت تابلوی مسجد یک عده آمده اند برعلیه دین قیام کنند ، به اسم دین آمده اند به جنگ دین .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله تبین کرد : پیامبر عبدالله بن عمر ها را درخانه خودش تحمل می کند و در جنگ احد که ۳۰۰ نفر از سپاه پیامبر را بر می گرداند و آنها را تحریک می کند که میدان جنگ را رها کنند پیامبر سکوت می کنند اما اینجا که با تابلو و پرچم و علم دین به جنگ دین آمده اند پیامبر شدید ترین برخورد را می کنند و این درسی است که پیامبر عظیم الشان اسلام به ما داده اند.

وی با طرح داستانی دیگر با همین عنوان تشریح کرد : نظیر همین داستان در زمان امیرالمومنین علی علیه السلام است زمانی که در کوفه امام علی علیه السلام ۵ مسجد را نام بردند که اینها مسجد نیستند گرچه در ظاهر مسجد بودند چرا که در این ۵ مسجد امامان جماعت مردم را برای مخالفت با ولایت امیر المومنین علیه السلام تحریک می کردند.

استفاده ابزاری دشمنان از رنگ سبز برای عوام فریبی

حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد : معلوم می شود دشمن در زمانی که نتواند در یک کارزار مستقیم با مسلمانها بجنگد نتواند با جنگ نظامی در مسلمانان و جامعه اسلامی نفوذ کند با تابلو ها و نماد های خودی می آید آدم هایی را می فرستد که اینها از خود ما باشند نه تنها از خود ما باشند در لباس دین باشند پرچم دین دستشان باشد امامه روی سرشان باشد آیت الله العظمی باشند .از طریق مسجد می آید از طریق رنگ ها و نماد های مقدس می آید ؛ در روایاتی وجود نازنین پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) از امامه سبز استفاده می کردند و خودشان فرمودند من رنگ سبز را دوست دارم ، امام حسن علیه السلام وقتی لباس بهشتی برایشان آوردند رنگ لباس سبز بود ، امام رضا علیه السلام وقتی می خواستند در مجالس رسمی در مرو حضور پیدا کنند ردای سبز بر تن مبارک می کردند و در روایات ما آمده است که امام زمان (عج) نیز فرمودنده اند من دو رنگ سفید و سبز را دوست دارم.

وی افزود : دشمن می آید از همین مسجد از همین رنگ از همین شخص از همین شخصیت برای نفوذ استفاده می کند نتیجه اش می شود فتنه سبز دشمن می گردد ببیند می تواند از طریق چه شخصی از طریق چه نمادهایی دست به براندازی نظام الهی بزند.

اگر می خواهید به دموکراسی برسید جمهوری اسلامی نباید باشد

این مسئول عنوان کرد : اینکه در فتنه ۸۸ خائنین به این ملت رنگ سبز را بعنوان انقلاب مخملین انتخاب کردند در بنیاد تلاش برای دموکراسی که یک بنیاد صهیونیستی مربوط به آقای جورج سروس است محمد …. در ملاقات با او وقتی که جورج سروس بیان می کند که ما داریم تلاش می کنیم برای اینکه دموکراسی را در سراسر ایران حاکم کنیم و در جمهوری اسلامی آن دموکراسی که ما می خواهیم نیست محمد ….. در پاسخ می گوید : با جمهوری اسلامی نمی توان به دموکراسی رسید.این صحبت یک منطقی دارد و یک مفهومی . وقتی می گوید با جمهوری اسلامی نمی توان به دموکراسی رسید مفهومش چیست ؟ با کمی تفکر یعنی اینکه اگر بخواهیم به دموکراسی مد نظر آنها برسیم جمهوری اسلامی نباید باشد.این یعنی براندازی ، جورج سرس خیلی خوشحال می شود که رئیس جمهور اسلامی ایران می گوید اگر می خواهید به دموکراسی برسید جمهوری اسلامی نباید باشد.

چرا پرچم آمریکا را آتش می زنیم !

وی گفت : چه رنگی در ایران جواب می دهد رنگ سبز این پرچم جمهوری اسلامی نماد عزت و اقتدار این ملت است در شب شهادت زهرای اطهر که جشن انتقال کاندیداتورای را از سید محمد ….. خاتمی به سیدی دیگر یعنی میر حسین موسوی فراهم کردند. محمد …. قیچی را برداشت و قسمت قرمز پرچم را چید و انداخت زیر پایش و گفت این نماد خشونت است ما با این کار نداریم ، قسمت سفیدش را چید و گفت این نمایش تنش زدایی ماست ما در آینده با این کار داریم و آن را در جیب خودش گذاشت و قسمت سبز آن را بر گردن میر حسین موسوی انداخت. این حرکت معناش چیست ؟ شما چرا پرچم آمریکا را آتش می زنید ؟ شما وقتی این کار را می کنید می خواهید نماد یک کشور مستکبر روی نقشه جغرافیای سیاسی عالم نباشد. جسارت و اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران همین معنا را می دهد که من اگر به قدرت رسیدم چیزی که بعنوان جمهوری اسلامی است نباید باشد.

محسن زاده استناد کرد : در حدیث بلندی که حضرت امیر المومنین علیه السلام دجال ها با ۹ سند از کتب روایی شیعه و سنی را معرفی می کنند در معرفی یک از دجال ها ، امیر المومنین علیه السلام می فرمایند پناه می برم به خدا از دو دجال فاطمی ،که اهل پارچه های سبز هستند و اولاد زنا ، و اولاد زنا به این معنی نیست که حرام زاده جنسی باشد . اولاد زنا می تواند لقمه حرام باشد و می تواند فکر و اندیشه باطل و حرام باشد.

هنر مردم در ۹ دی صبر بود

وی گفت : با دین به جنگ دین می آیند با روحانی به جنگ نظامی می آیند که در راس آن ولی فقیه یک روحانی ، مرجع نقلید جامع الشرایط ، مدبر ، شجاعی است که نایب امام زمان (عج) است . ۹دی هنر مردم این بود ۷ ماه مردم تحمل کردند ، امام جامعه ما هم تحمل کرد چون حضرتش می خواهد فریب خوردگان جریان برانداز فتنه سبز ریزش کنند آدمهایی که فریب خورده اند عاقلانه فکر کنند و از این جریان جدا شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ازعان کرد : بعد از نماز جمعه ای که مولایمان استغاثه کرد به ساحت مقدس ولی العصر (عج) ۱۸ نفر از مجمع روحانیون مبارز بیانیه صادر کردند که حرف های فلانی فصل الخطاب نیست نتیجه انتخابات در کف خیابان مشخص می شود ۱۸نفر که همه آیت الله بودند یعنی کسانی بودند که با این نماد دیده می شدند. عضو خبرگان رهبری بودند مثل آیت الله نورمفیدی ، آیت الله تبریزی ، مجید انصاری، آقای صدوقی فزرند شهید صدوقی و …

سران فتنه با ادله شرعیه مفسد فی الارض و محارب الی الله اند

وی افزود: ۱۸بیانیه میر حسین موسوی صادر می کند و مردم را دعوت به اغتشاش می کند ، هر بار جمعیت کم می شود تا می رسد به میدان توحید که جمعیت می شود ۷۰۰ نفر ، اینجا نوبت می رسد به برخورد با سران فتنه با ادله شرعیه میر حسین موسوی و مهدی کروبی را مفسد فی الارض و محارب الی الله می دانند . حکم محارب چیست ؟ اعدام است ؛ چرا نظام اعدامشان نکرد ؟ حضرت آقا نگاهشان این است که اینها هم اگر توبه کنند و اقرار کنند به خطایی که کرده اند نظام اینها را می پذیرد، این نظام اسلامی است این همان دامن رحمت پیامبر اسلام است که برای امت اسلامی و جهان بشریت تا قیام قیامت گسترده است .اما اینها دست رد به سوی این رحمتی که به سویشان باز شده است زدند و هرگز حاضر نشدند با گناهشان که محاربه با خدا و رسول بود اقرار و اعتراف کنند.و هنوز هم که هنوز است می گویند ما اگر به قدرت برگردیم در همان راه ودر همان مسیر حرکت می کنیم.

آتش فتنه هنوز زیر خاکستر مانده است صبر کنید و مراقب فتنه بزرگتر باشید

محسن زاده در بخش دیگر از بیانات خود گفت : فته ۸۸ گذشت شما مردم بصیر این شعله برافروخته فتنه را با ۹ دی خاموش کردید آتش آن چه شد آتش فتنه زیر خاکستر ماند ، نظام اقتدار نشان داده ، اما باید نظام مدیریت کند این آتش شعله ور نشود لذا حضرت آقا در همان زمان هشدار دادند این فتنه بلاخره می گذرد مراقب فتنه بزرگتر باشید .

وی یادآور شد : امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در دیدار با هفت هشت نفر از نمایندگان مجلس که رفته بودند محضر ایشان که باید چکار کنیم در مانفسایی که به وجود آمده اینگونه دارد به نظام اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی آسیب وارد می شود حضرت آقا می فرمایند صبر کنید و مراقب فتنه بزرگتر باشید .

فتنه بزرگتر فتنه مرجعیت است

حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد : معلوم می شود یک فتنه بزرگتر در پیش است ، گاهی ما نگاه می کنیم به گذشته که این جریان متحجر انحرافی مشایی را فتنه بزرگترخواندند و کلی روی آن مانور دادند ، فتنه بزرگتر فتنه مرجعیت است دشمن به این نتیجه رسیده است که نظام اسلامی را روحانیت علمداری کرده است و مردم حمایت کرده اند اگر قرار است نظام اسلامی از ین برود باید به دست روحانیت از بین برود هیچ دستی نمی تواند انقلاب اسلامی مردم را بین ببرد .

وی بیان داشت : دشمن از جایگاه مرجعیت استفاده می کند برای ضربه زدن به اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت ، اگر در زمان حیات پیامبر اسلام شما در مدینه بودید و به شما می گفتند که در شهر مدینه مطهر ترین ، مقدس ترین ، با ارزش ترین خانه مدینه را معرفی کنید شما کدام خانه را معرفی می کردید ؟ مسلما خانه پیامبر ، غیر از این بود ؟! حتی خانه امیر المومنین و زهرای اطهر با خانه پیغمبر خدا تعریف می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تبیین کرد : ببینید دشمن چکار می کند ؟ دشمن وقتی می خواهد در مقابل ولایت قد علم کند فتنه نفوذی های یهود اثر نکرد فتنه سقیفه کار ساز نبود ! و نتوانست ریشه ولایت را بزند چه می کند ؛ فتنه جمل را ایجاد می کند از مقدس ترین خانه مدینه فتنه را بیرون کشیدند ، عایشه ام المومنین را . شخصیت بزرگیست ، عایشه یک شخصیت قرآنیست ، خداوند متعال همسران پیغمبر را ام المومنین معرفی کرده و حرمت و قداست آنها را بر من و شما واجب دانسته ، لذا هیچ احدی با هیچ عنوانی حق جسارت بر خاندان پیغبر و همسران پیغمبر را ولو عایشه باشد را ندارد.

وی ادامه داد : این جنگ را می گویند جنگ جمل کسی نمی گوید جنگ عایشه ، جمل یک نماد است ، همسر پیامبر را آوردند و در کنار آن افرادی مثل طلحه و زبیر مافیای قدرت و ثروت که در زمان خلفای سه گانه قبل شکل گرفته بود و به آلاف و علوف رسیده بودند که امیر المومنین این افراد در خطبه سوم نهج البلاغه تشریح کرده اند.

اکبر هاشمی رفسنجانی موضوع شورای شودن رهبری را مطرح کرد

حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده گفت : فتنه آینده فتنه مرجعیت است یعنی می خواهند مرجع تراشی کنند و با مرجع تراشی شخصی را روبروی ولایت قرار دهند و اگر توانستند جایگاه ولایت را حذف کنند نتوانستند کم رنگش کنند،لذا مکرر اکبر هاشمی رفسنجانی موضوع شورای شودن رهبری را و ولایت و مرجعیت را مطرح می کند .

وی ادامه داد : در دور قبلی انتخابات مجلس خبرگان گفتند حتماً لازم نیست که اعضای این شورا آیت الله باشند و یا آخوند باشند از افراد دیگر هم باید باشند چون مرجع تقلید که بر همه علوم و فنون جامعه تسلط ندارد ، در مجلس خبرگان رهبری تیرشان به سنگ خورد خبرگان رهبری بصیرت به خرج دادند و این آقا را با این ایده از کرسی ریاست مجلس خبرگان به زیر کشیدند اما نقشه هنوز مانده است و شتر قتنه هنوز پی نشده عین و چشم فتنه هنوز کور نشده ، این آتش زیر خاکستر مانده است.

فتنه جدید از جماران و از بیت امام شروع می شود

این کارسناس سیاسی سئوال کرد : مقدس ترین خانه در جمهوری اسلامی کدام خانه است ؟ و پاسخ داد : بیت امام ، پس اگر قرار است جنگ جملی علیه ولایت راه بیندازیم باید از جماران و از بیت امام شروع شود. و لذا آیت الله سازی کردند ، علامه سازی کردند ، سید حسن مصطفوی را با نام اینکه ولایت باید به بیت امام برگردد علم کردند، مگر ولایت موروثی است نظام ولایی نظام سلطنتی و پادشاهی نیست که از پدر به پسر و فرزندان به ارث برسد، نظام ولایی نظام امت و امام مبتنی بر اراده و خواست خداوند متعال و ولایت ولایت انتصابی است . از طریق ائمه معصومین به نصب عام و کشف رهبر و ولی توسط خبرگان رهبری است.

وی گفت : این که ولایت باید به بیت امام برگردد فتنه است لذا مراقب باشیم فتنه جنبش سبز آن لجنی که تعفنش و بوی خباثتش همه ی جامعه را گرفت و خیانتش در ابعاد مختلف به جامعه ما ضربه زد اینبار این آتش فتنه را با نام امام با تحریف امام دنبال نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد : نگاه کنید ببینید از روزی که این آقا نام نویسی کرده است سایت ها ، خبرگزاری های CNN و BBC و الجزیره و… دارند چه می گویند . ببینید در نشریاتشون چه می نویسند. امروز صراحتاً حرف هایی که در کلیپی که قبل از عرایض بنده پخش شد توسط دشمنان خارجی نظام بیان می شود که بهترین فرصت و زمینه برای ما در انتخابات ایجاد می شود ما می توانیم فتنه ۸۸ رو دوباره احیا کنیم منتهی نه با نام فتنه سبز با نام دین لذا می بینیم در رفتار هاشان هم مثلاً اوباما می آید ماه رمضان به مسلمانها چند شب افطاری می دهد ، اوباما مراسم عید فطر و عید قربان برگزار می کند ، اوباما دستور ساخت مسجد می دهد . و امروز در کنگره آمریکا تصویب می کنند بودجه های کلان را برای حمایت از جریان های ضد انقلاب در ایران ، پولهای میلیاری می فرستند ، انگلیس خبیث در خانه ی یک مرجع لانه می کند و او را علم می کند بر علیه جمهوری اسلامی و مرجعیت شیعه ، شیعه انگلیسی و لندنی درست می کنند. افکار و اندیشه های باطل را تبلیغ و ترویج می کنندو لذا به شدت باید مراقب باشید .

ما هستیم .پای قرآنمان و مکتب اهل بیت ایستاده ایم استمرار ولایت اهل بیت علیهم السلام را در ولایت فقیه می دانیم

وی توصیه کرد : برادران و خواهران مومن من خیالتان راحت نباشد که ۹ دی آمدیم و آتش فتنه را خاموش کردیم و همه چیز به خیر و صلاح تمام شد پس فردای ۹ دی حضور پیدا می کنیم و رفتار گذشتمان را تایید می کنیم . نه پس فردای نهم دی حضور ما در خیابان ها تایید رفتار نهم دیماه ۸۸ نیست بلکه اعلام حضور لشکریان امامت و ولایت است کسانی که میثاق بستند تا پای جانشان پای امامت و ولایت بمانند. حضور پیدا می کنیم و اعلام می کینم ما هستیم .پای قرآنمان ایستاده ایم پای مکتب اهل بیت ایستاده ایم استمرار ولایت اهل بیت علیهم السلام را در ولایت فقیه می دانیم پای ولایت فقیه تا پای جانمان ایستاده ایم جنگ ما تمام نشده است ، این خانواده شهداء که در دفاع مقدس عزیزانشان را تقدیم کرده اند نگویند جنگ تمام شده جنگ ادامه دارد ، شکلش فرق کرده رفتار دشمن عوض شده ، دشمن می داند که در جنگ سخت نمی تواند از پس شما بر بیاید ، جنگ های موزیانه و نرم و جنگ مذهب علیه مذهب ، جنگ مرجعیت علیه مرجعیت راه می اندازد و در این فاز می خواهد اهداف پلیدش را دنبال کند و لذا آگاهی و بصیرت من و شما و بصیرت مبتنی بر ایمان نیاز است .

فتنه آینده فتنه اکبر است

وی در پایان به پرسش یکی از بسیجیان که پرسید نظر شما درباره این حرف که فتنه آینده فتنه اکبر است چیست ؟ پاسخ داد :فتنه آینده فتنه اکبر است و به هر دو معنای آن درست است هم به معنای بزرگتر و هم به معنای اینکه محور و عمود فتنه آینده اکبر هاشمی رفسنجانی است همانطوری که عمود فتنه گذشته نیز اکبر هاشمی رفسنجانی بود و این کاملا درست است .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار