شماره ویژه نشریه محلی اردبیل نوین به مناسبت 9دی منتشر شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۷۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شماره ویژه نشریه محلی اردبیل نوین به مناسبت 9دی، با تبیین مولفه های شناخت فتنه و لزوم همدلی منتشر شد.

سردبیر اردبیل نوین در این خصوص گفت: با هدف گرامیداشت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شمارهخ 74 اردبیل نوین به این حماسه ماندگار اختصاص یافت و در آئین گرامیداشت این روز بزرگ در مصلی اردبیل توزیع گردید.

مهران محمدی اظهار داشت: در این شماره به بیان نمونه‌هایی از صدمات جبران ناپذیر بی بصیرتی در تاریخ صدر اسلام پرداخته شده است و مطلبی با عنوان خواص بی بصیرت، از زبیر تا ابوموسی اشعری در آن چاپ گردیده است.

وی اظهار داشت: نهج البلاغه از فتنه می گوید، در دوران فتنه چگونه باشیم، اتفاقاتی که جوانان را پیر می کند، مدرک هایی که برای صاحبانش بصیرت نمی آورد، هفت سال پیش در چنین روزی، باغیان چه کسانی هستند، روایت بصیرت ملت ایران و شعر ولایت و تصاویری مرتبط از جمله عناوینی است که برای این شماره در نظر گرفته شد.

محمدی خاطر نشان کرد: به عنوان یک رسانه تلاش کردیم تا حرف واقعی ملت ایران در 9 دی 88 را تبیین نماییم و در آینده نیز از این حرکت ها انجام خواهد شد.

وی اذعان داشت: در سالروز حماسه نهم دی ماه روز بصیرت میثاق امت با ولایت، با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شناختن موقعیت و فهمیدن نیاز و حضور لحظه به لحظه در صحنه های انقلاب بار دیگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای لبیک گفته و برای تحقق آرمان های والای انقلاب تلاش خواهیم کرد.


ارسال نظرات