خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین گفت: دشمنی فتنه گران علیه نظام اسلامی ایران تمام نشدنی است و این موضوع دقت مردم و مسئولان را می طلبد که آلت دست دشمن نشوند و در راستای خواست دشمن ناخواسته حرکت نکنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۸۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سعید عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین ضمن تبریک حماسه نه دی در مراسم گرامیداشت نه دی بخش کوهین با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: فتنه تک تک ما را احاطه کرده و نباید از دشمن غافل شویم، و باید بصیرت خود را افزایش دهیم، در انتخاب ها، نگاه ها و تصمیم گیری دقت لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در جریان فتنه افرادی که چهره‌هایشان نقابی انقلابی داشت رو شد، تصریح کرد: اگر بصیرت مردم و فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود این سر فتنه به کجا برسد.

عبادی به اهمیت بصیرت اشاره کرد و ابراز کرد: عدم دقت، بصیرت و دور افتادن از اندیشه اسلام ناب محمدی و فرورفتن در اندیشه و افکار غربی و غیر اسلامی موجب گمراهی می شود و در صورت هرگونه کج روی باید به امام خمینی(ره) و شهدا پاسخ گو باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین یادآور شد:  بصیرت امام خمینی و دور اندیشی آ ن بزرگوار و و تبحر آن امام در تشخیص حق از باطل بسیار بالا بود و دشمن را کاملا می شناخت.

وی تأکید کرد: پیام حماسه 9 دی، بصیرت مردم انقلابی همراه با تجدید عهد و پیمان با ولایت و آرمانهای متعالی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بود و بار دیگر با وحدت وهوشیاری، اقتدار و استحکام نظام را به نمایش گذاشتند.

عضو شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: حادثه 9 دی نتیجه ی دور شدن سران فتنه از سیر بصیرت و بی توجهی آنها به ولایت فقیه و دخالت دشمنان به خصوصی آمریکا واسرائیل و ... است و تحریک مردم و و سوء استفاده آنها از این تحریکات و برای به چالش کشاندن نظام بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین در خاتمه تأکید کرد: دشمنی فتنه گران علیه نظام اسلامی ایران تمام نشدنی است  و این موضوع دقت مردم و مسئولان را می طلبد که آلت دست دشمن نشوند و در راستای خواست دشمن ناخواسته حرکت نکنند.


1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها