مسئول یادمان شهدای مرصاد :

یادمان شهدای "مرصاد" میزبان 370 هزار زائر راهیان نور

مسئول یادمان شهدای مرصاد در غرب کشور با اشاره به بازدید گسترده مردم از یادمان عملیات مرصاد گفت: از ابتدای سال 370 هزار زائر راهیان نور از منطقه عملیاتی مرصاد بازدید کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۸۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبر گزاری بسیج به نقل از کوله بار ،رضا علی پناهی   گفت: این یادمان در استان کرمانشاه واقع شده است که مورد استقبال خوب عموم مردم و کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه این یادمان پربازدید ترین منطقه عملیاتی استان کرمانشاه است گفت: موقعیت آن در مسیر جاده کرمانشاه به اسلام آباد قرار دارد و از ابتدای سال میزبان 370 هزار زائر در قالب کاروانی و خودروهای شخصی و عموم مردم از سراسر کشور بوده است.

 

مسئول یادمان شهدای مرصاد با اشاره به اینکه این مکان مقدس یک مکان کاملا معنوی است، اظهار داشت: در این مکان مزار پنج شهدای گمنام واقع شده است.
 

علی پناهی تصریح کرد: بازدید کنندگان از موزه دفاع مقدس  بازدید کرده  و با ماکت و تصاویر کلیه شهدای این عملیات آشنا خواهند شد.

 

وی گفت: شرح کامل عملیات مرصاد به صورت مکتوب بر روی دیواره موزه قرار گرفته است که بازدید کنندگان می توانند آگاهی کامل را از نحوه انجام این عملیات به دست آورند.

 

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه یادمان مرصاد در مسیر زائرین عتبات عالیات قرار دارد در طول سال میزبان این عزیزان هم خواهد بود.

علی پناهی ادامه داد: در حسینیه این یادمان شرح کامل عملیات مرصاد که آخرین عملیات جنگ هشت ساله محسوب می‌شود و منجر به شکست و بیرون راندن منافقین شد برای بازدیدکنندگان روایت می شود.

 

این یادمان در محل درگیری رزمندگان اسلام و منافقین ساخته شده است.
ارسال نظرات