با حضور مردم ولایتمدار شهر گیوی:

جشن میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در گیوی برگزار شد

به همت هیات رزمندگان اسلام، تبلیغات اسلامی کوثر و هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج) گیوی جشن میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۰۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور مردم ولایتمدار شهر گیوی، امام جمعه کوثر، فرمانده سپاه ناحیه کوثر، نماینده ولی فقیه در سپاه کوثر و برخی دیگر از مسئولین فرهنگی در محل مسجد صاحب الزمان شهر گیوی برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین بیگی، امام جمعه کوثر طی سخنان کوتاهی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد پیامبرعظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق علیهم السلام به اهمیت بزرگداشت 17 ربیع الاول پرداخت.
وی با اشاره به این که امروز علاوه بر سالروز مولود پیامبر عظیم الشان که عهده دار ابلاغ و رساندن رسالت و پیام عظیم و جاودانه اسلام برای بشریت است، سالروز امامی است که بنیانگذار فقه جعفری و تشیع است، لذا امروز یکی از با شکوه ترین مناسبتهای موجود در دنیای اسلام است.
خطیب جمعه کوثر در پایان با اشاره به فلسفه وجودی انسان، به نقش مهم هدایت در تعیین سرنوشت آن پرداخت و با اشاره به مناسبت مولود پیامبر اکرم سخنانی در مورد خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت ایراد کرد.

ارسال نظرات