خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند:

اتحاد نیاز اساسی جهان اسلام است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند در آئين گراميداشت حماسه 9 دي اين شهر، با توجه به تاكيدهاي رهبر فرزانه انقلاب بر وحدت و اتحاد جهان اسلام، گفت: امروز وحدت و اتحاد نیاز اساسی جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۰۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام ممی زاده تنها عامل وحدت و اتحاد و امنیت کشور را ولایت فقیه خواند و افزود: هر کس در مقابل ولایت فقیه بایستد جبهه باطل بوده و به طور حتم شکست خواهد خورد.

وي با يادآوري حوادث سال 88، تصريح كرد: برخي ها تلاش می کنند مسئله فتنه 88 و حماسه 9 دی را به فراموشی بسپارند ولي طبق فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب، فتنه 88 یک دعوای شخصی، حذبی یا جناحی نبود بلکه هدف اصلی آن، زیر سوال بردن اصل نظام و ولایت فقیه بود.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به گسترش اسلام در جهان امروز، خاطرنشان كرد: دین اسلام دیني دو بعدی است كه به دنیا و آخرت انسان اهمیت مي دهد و عمل كردن به فرامين آن، سعادت دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

وی با بيان اينكه دشمنان اسلام برای جلو گیری از گسترش اسلام، نفوذ و اختلاف در بین مسلمانان را پیش گرفته اند، اظهار داشت: متاسفانه دشمنان، اسلام را با گروه تکفیری تروریستی داعش به دنیا معرفی كرده و تلاش دارند چهره اسلام را مخدوش کنند.

حجت الاسلام ممی زاده با تاكيد به اينكه اگر نزديك به 2 ميليارد مسلمان جهان اتحاد خود را حفظ مي كردند، مستكبران جرات عرض اندام نداشتند، ادامه داد: کسانی که شیعه و سنی را مطرح می کنند به دنبال اختلاف بوده و منافع دشمنان اسلام و در راس آن ها، امريكا را تامين مي كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها