خبرهای داغ:
استادحوزه و دانشگاه قم:

در فضای کنونی جامعه باید مراقب جریان نفوذ و تشکیلات آن باشیم

دکتر لیالی ابراز کرد: در فضای کنونی جامعه باید مراقب جریان نفوذ و تشکیلات آن باشیم چرا که دشمن به دنبال نفوذ در عرصه های تفکر است.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۰۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، همایش میثاق امت با ولایت به مناسبت گرامیداشت 9 دی با حضور دکتر لیالی استاد حوزه و دانشگاه ازقم به همت حوزه های بسیج خواهران ناحیه امام حسن(ع) در حسینیه شهید مطهری ناحیه امام حسن (ع)  قزوین برگزار شد.

در این نشست دکتر لیالی استاد حوزه و دانشگاه از قم با اشاره به جریان نفوذ بیان کرد: در طول این سی و اندی سال پس از انقلاب فتنه های بزرگی در پی هم رخ داد که به برکت امام و پشتکار مردم توانستیم آنها را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: دشمن به دنبال نفوذ در عرصه های تفکر است دشمن در مراکز تصمیم ساز همچون مجلس خبرگان ،مجمع تشخیص مصلحت نظام ،دستگاه قضایی و دولت ممکن است حضور یابد. نفوذ جریان پیچیده و مبهم اما باطلی است.

دکتر لیالی با اشاره به شبهه افکنی هایی که در فضای مجازی علیه نهضت بزرگ عاشورا رخ می دهد اظهار داشت : این که میگویند عاشورا مظهر و نماد خشونت است حرف غلط و نادرستی است.دشمن با این شبهه افکنی ها در پی تغییر باورهای ماست. باورها زمانی عوض میشود که در احیای ارزشهای دینی مصمم نباشیم.جریان نفوذ به دنبال تغییر رفتار و سبک زندگی مردم است.

 
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اساس جریان نفوذ ،تغییر نسل جوان ،مومن و انقلابی است.مقابله با این جریان یک راه بیشتر ندارد و آن تبعیت از رهبر انقلاب است. هر کسی که از ضمیمه امام و ولی جامعه خارج شد ، به ضمیمه و پناهگاه دشمن وارد خواهد شد.

 

1007/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار