به مناسبت ششمین سالگرد حماسه 9 دی:
تجمع بزرگ گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور مسئولین شهرستانی و مردم همیشه در صحنه شهرستان کوثر در محل مسجد جامع شهر گیوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۰۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در حاشیه مراسم ششمین سالگرد حماسه 9 دی اظهار کرد: تبعیت از ولایت می تواند انسجام بخشی نظام را بیشتر و دشمنان را مایوس کند و با حرکت در مسیر ولایت دشمنان نظام بیشتر شکست می خورند.
وی گفت: حماسه ماندگار 9 دی دست رد زدن مردم به سینه دشمنان نظام بود و این واقعه حماسه ماندگاری برای ایران اسلامی رقم زد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به انواع توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با نقشه های مختلف سعی در ایجاد فتنه های مختلف هستند که بابیداری، هوشیاری و بصیرت مردم نقشه آنها نقش برآب خواهد شد.
حجت الاسلام نوری حضور گسترده مردم در مراسم 9 دی را نشانه تجدید میثاق با ولایت دانست و گفت: این روز در تاریخ ایران یک روز ماندگار است که باید اهداف این حماسه در جامعه اسلامی تبیین شود.
این تجمع با هدف بزرگداشت این حماسه و با حضور اقشار اعم از روحانیون، اصناف، بازاریان، مدیران ادارات، دانش آموزان و معلمان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها برگزار شد.
در این مراسم مردم شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه سر دادند و سخنرانان به تبیین اهداف این قیام برگرفته از بصیرت و ولایت مداری مردم پرداختند.
پخش کلیپ و شاعر خوانی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات