خبرهای داغ:
افرادی امروز در جامعه با تربیت حاج آقا و آیت الله فقط به ظواهر دین توجه دارند و مسائلی چون جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر دشمن را نظر و دیدگاه افراد تندرو می دانند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۱۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین پناهی مقدم در نشست عاشقان ولایت در جمع عموم مردم، بسیجیان و خانواده های شهدا و ایثارگران در حسینیه جماران بیرجند با گرامی داشت نهم دی ماه اظهارداشت: اساس تربیت اسلام و پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) برای بشریت سعادت و کمال انسان بوده است و همه انبیاء الهی برای همین آمده اند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه عاقبت بخیری انسان تنها توجه به ظاهر اسلامی و قرآن نیست، گفت: با یک نماز خواندن، حج رفتن و اموال حلال داشتن عاقبت بخیری انسان مشخص نمی شود و تنها در سایه اطلاع از همه دستورات الهی، انبیاء خدا و ائمه اطهار مشخص می شود.

وی خطاب به جوانان و والدین افزود: اگر امروز ما این را نگوییم، حق شما، شهدای اسلام، اهل بیت(ع) و فرزندان ابا عبدالله الحسین را ادا نکرده ایم و باید به حقایقی که کم گفته می شود توجه کرد.

وی با بیان اینکه خداوند همه عالم را آفریده و در اختیار بشر قرار داده است، عنوان کرد: خداوند می خواهد دین اسلام بر همه ادیان برتر باشد.

پناهی مقدم با بیان اینکه اطاعت از خدا یعنی توجه به همه دستورات الهی ، متذکر شد: امروزه کسانی که اهل جهاد نیستند در حال تربیت حاج آقا و آیت الله هستند و در تلاشند که آنان در آینده صاحب رساله شوند.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار ما اهل جهاد بودند ادامه داد: خداوند برای دین برنامه دارد و تنها نباید به ظواهر دین توجه داشت بلکه باید به تمام اصول و مبانی دین توجه کرد.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین همانند پیامبر(ص) الگو و اسوه هستند، گفت: افرادی تنها فکر می کنند پیروی از امام حسین(ع) تنها عزاداری است و دارند فقط ظاهر دین را ترویج می کنند اینها مخالف خدا و دشمن رسول خدا هستند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به این موضوع که کسانی در کشور دارند تبلیغ می کنند که ما می خواهیم با همه جهان تعامل داشته باشیم، خطاب به مسئولین افزود: شما نباید از عقیده های مردم صحبت کنید، مردم به شما رای داده اند که برای خدمت به آنها کار کنید.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، آمریکا احزابی مانند حزب آزادی و جبهه ملی را درست کرد و بعد از آن جبهه دوم خرداد روی کار آمد که هر چیزی را می گفتند حتی اینکه می توان علیه خدا تظاهرات کرد.

وی با تاکید براینکه آمریکایی ها قرآنی درست کردند و همه آیه های جهاد و قیام را ازآن حذف کردند ، متذکرشد: اگر بگوییم باید در راه خدا جهاد کنیم می گویند اینها تندرو هستند ولی خداوند در قرآن تاکید بر جهاد و استقامت در برابر دشمن را دارد لذا اسلام مقاومت و جهاد می خواهد.

وی با بیان اینکه مسیری که ملت ایران اسلامی و امام خمینی از ابتدای انقلاب بر آن تاکید داشتند مسیر جهاد، مقاومت و ایستادگی است، گفت: دشمن گاهی در چهره های کافر، نفاق و باطل است و ظاهری اسلام نما دارد و گاهی با پرچم فتنه می آید برای همین باید در برابر دشمن هوشیار باشیم.

پناهی مقدم گفت: در سال 78 به اسم دانشجو افراد غیر دانشجو را بسیج کردند و حتی مسئولین کشور و نمایندگان کشور نیز همراهشان بودند اما خوشبختانه مردم در 23 تیر فتنه شان را خاموش کردند، البته فتنه تمام نمی‌شود و بازماندگان فتنه خود را بازسازی و از اشتباهات گذشته درس می‌گیرند و آنها را جبران می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 78 موفق نشدند اما 10 سال روی فتنه جدید خود کار کردند و همان طور که می‌دانیم و اسناد آن موجود است افرادی با عناوینی مانند استاد دانشگاه از کشورهای اروپایی و امریکا وارد کشور شدند و دوم خردادی‌ها را آموزش دادند تا چگونه در مقابل انقلاب ایستادگی و فتنه وآشوب ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: برخی میگویند فتنه 88 یک دعوای خودی بوده و چیز مهمی نیست که در پاسخ به آن‌ها باید گفت اگر این دعوا مهم نبود چرا برای آن 10سال برنامه ریزی شده بود؟

این کارشناس مذهبی ادامه داد: نتانیاهو می گوید که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند و دشمن یک سال مانده به انتخابات عنوان می کند راه به پا کردن آشوب در کشور مطرح کردن وجود تقلب در انتخابات است، که این نشان از این دارد که فتنه 88 عقبه ای خارجی داشته است.

پناهی مقدم گفت: مقام معظم رهبری بارها هشدار داده اند که بیدار باشیم؛ در صبح روز انتخابات 88 ، همسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان می کند که اگر تقلب شد به خیابان ها بریزید و میرحسین موسوی نیز قبل از شمردن آرا گفت: با گزارشاتی که داده اند پیروز انتخابات من هستم ؛ این ها نشانه های فتنه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها