فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذرگفت: پیام روشن بازگشت شهید مختاری به ما تنها یک چیز است و آن اینکه همانطور که ما در برابر نفوذ دشمن به خاک مقدس ایران ایستادگی کردیم، امروز شما نیز به تبعیت از رهبری از هرگونه نفوذ استکبار جلوگیری کرده و اجازه ندهید به انقلاب و اسلام خدشه ای وارد شود.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۱۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر، با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دوران غرورآفرین دفاع مقدس و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد است.

"ابوالفضل غفوری پور" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر افزود: در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال 88 با حضوری هوشمندانه و بی‌نظیر، یکی از بزرگترین، باشکوه‌ترین و البته مهمترین اجتماع و راهپیمایی سراسری پس از انقلاب را رقم زدند

غفوری پور در ادامه با اشاره به ورود پیکر مطهر شهید روحانی " محمد حسین مختاری" که پس از 33 سال شناسایی و در،روز نه دی ماه به زادگاه خود بازگشت، تصریح کرد: حضور این شهید عزیز در سالگرد حماسه تاریخی نهم دی ماه و همزمانی ان با ایام پر خیر و برکت هفته وحدت و میلاد مسعود رئیس مذهب، خود نفحه ای است از نفحات الهی.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیام روشن بازگشت این شهید به ما تنها یک چیز است و آن اینکه همانطور که ما در برابر نفوذ دشمن به خاک مقدس ایران ایستادگی کردیم، امروز شما نیز به تبعیت از رهبری معظم انقلاب و ولی زمانتان از هرگونه نفوذ استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی جلوگیری کرده و اجازه ندهید به انقلاب و اسلام خدشه ای وارد شود.

وی افزود: نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام، رهبری و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به همه فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر گفت: اعتقاد ما بر این استکه «9 دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی» است و ملت با حضور خود در سالگرد حماسه 9 دی مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آن‌ها می‌زنند.

ارسال نظرات