امام جمعه ابرکوه:

کسانی که به جای خدمت، خیانت کردند از فیلتر شورای نگهبان رد نمی شوند

امام جمعه ابرکوه، در مراسم گرامیداشت 9 دی گفت: فیلترهای شورای نگهبان اجازه نمی دهد، کسانی که در آزمون خود ناموفق بودند و به جای خدمت به مردم، خیانت کردند، بار دیگر وارد میدان شوند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۱۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، در مراسم گرامیداشت سالروز «حماسه 9 دی» در مصلی شهدای محراب شهرستان اظهار کرد: حادثه سال 88 یکی از مقدرات خداوند بود، تا هشداری باشد برای مردم که دست های فتنه گر دسیسه را بشناسند و نبسب به دستاوردهای انقلاب احساس خطر کنند.


حجت الاسلام حسینی افزود: اصل فتنه 88 این بود، عده ای که نسبت به عاشورای امام حسین (ع) حرمت شکنی کرده و بر خلاف ملت شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند، به عنوان امت خداجو معرفی شدند. تحمل این مسئله برای مردم بسیار سخت بود؛ تا اینکه پس از 8 ماه تب و تاب در مملکت و اعلام حمایت مثلث استکبار از سران فتنه، ملت دریافتند که دیگر مجال برخورد مسالمت آمیز تمام شده و حضور حماسی آنان در 9 دی پاسخی کوبنده به فتنه گران بود.


وی بیان کرد: خیزش های حق طلبانه در سراسر جهان وجود دارد، اما چون محوریت و رهبری قابلی ندارد، موج سواران آمریکایی بر آن سوار شده و با بسیج کردن تروریست ها، اجازه نمی دهند به سرانجام برسد. اما انقلاب اسلامی ایران همیشه بر محوریت ولایت بوده و همین محور، هسته مرکزی انقلاب را تشکیل می دهد.


امام جمعه ابرکوه گفت: آمریکا با حمایت افعی هایی همچون داعش در جهان اسلامی جنگ های نیابتی به راه می اندازد، تا اسلام نتواند در قبال رذالت های آنان قد علم کند؛ اما تا کنون به لطف خدا و محوریت ولایت فقیه نتوانستند، در ایران که هدف اصلی شان است، هیچ غلطی بکنند.


حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند سنگرهای کلیدی نظام یعنی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را فتح کنند، اما غافل از اینکه فتح آن؛ تنها با عزم و اراده ملت امکان پذیر است.


وی تأکید کرد: شورای نگهبان وظیفه خطیر و سنگینی را دنبال می کند، با هیچ احدی تعارف ندارد و با هیچ حزب چپ یا راستی نیز داد و ستد ندارد. ملاک شورای نگهبان تقابل با عناصر فتنه است و فیلترهای این نهاد اجازه نمی دهد کسانی که در آزمون خود ناموفق بودند و به جای خدمت به مردم، خیانت کردند، بار دیگر وارد میدان شوند.


این مقام مسئول تصریح کرد: رقم بالای داوطلبان مجلس خبرگان، در بعضی موارد شائبه انگیز است. ثبت نام مانعی ندارد اما تعدد کاندیدا ها به ویژه بانوان که بنا نیست تأیید شوند، نشان می دهد از هم اکنون زمینه امتحان شورای نگهبان آغاز شده است. باید مراقب بود، زیرا کسانی که صلاحیتشان به هر دلیل تأیید نشود، بنا بر اعتراض خواهند نهاد و اگر این اعتراض همراه با آشوب باشد، معلوم خواهد شد که اهداف دیگری در پس پرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار