خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ولایت فقیه را یک نعمت الهی دانست و تأکید کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم و شکر گذار این جلوه الهی باشیم چرا که امروز آسایش و امنیتی را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، مراسم بزرگداشت حماسه بصیرتی نهم دی در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) دهستان رجایی دشت و با حضور مردم همیشه در صحنه و شهید پرور، فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت بزرگ و فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت برگزار شد.

حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در این مراسم با پرداختن به این حادثه عظیم اظهار داشت: حماسه 9دی به صورت خود جوش توسط آحاد ملت بوجود آمد و این مردم بودند که با بصیرت انقلابی و آگاهی کامل در صحنه حاضر شدند و پوز منافقین را به خاک مالیدند.

وی خاطر نشان کرد: مردم با بصیر ملت ایران برای دفاع از امنیت و پایداری و پشتبانی از اصل ولایت فقیه حماسه عظیم نه دی را خلق کردند و در هر مقطعی که دشمن نسبت به این ملت مکری بکار برد این حیله را به خود آنها بر می گرداند.

تقی خانی یادآور شد: حماسه 9 دی را می توان روز تجدید میاق دوباره ملت قهرمان ایران با ولایت فقیه و رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی دانست که در آن به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت شد که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان این اصل اساسی کشور هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ولایت فقیه را یک نعمت الهی دانست و افزود: باید قدر این انقلاب را بدانیم و شکر گذار این جلوه الهی باشیم چرا که امروز آسایش و امنیتی را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: 9 دی یادآور حماسه ای است که فتنه خطرناک دشمنان انقلاب را خاموش و کار را برای آینده آنان نیز بسیار سخت و دشوار کرد، فتنه ای که با همراهی دولت های غربی، سران استکبار و برخی دست نشانده های فریب خورده داخلی برای براندازی نظام ایجاد شد.

 

  4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها