مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: بعد از حماسه نهم دی بر اقتدار انقلاب اسلامی افزوده شده و اگر بیدار باشیم دشمن ما هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۳۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در سالروز 9 دی ماه در شهرستان بروجن مراسمی برای میثاق دوباره با امام خامنه ای برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدعلی آسودی، مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: فتنه 88 از قبل از انتخابات سازماندهی شده بود.

وی، افزود: در زمان فتنه سازماندهی کرده بودند؛ اینکه چه کسانی در کجا قرا بگیرند و کدام قسمت و محل و خیابان را بر عهده بگیرند و سازمان آورده بودند، چون بدون سازمان امکان ندارد.

آسودی، گفت: مردم را به خیابان آوردند و تصور می کردند که شعار تقلب یک حقیقت است.

وی، موسوی را بزرگ ترین دروغگوی تاریخ دانست و تصریح کرد: آقای موسوی بزرگترین دروغ گوی تاریخ است؛ چرا که قبل از اعلام نتایج انتخابات در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی اعلام کرد نفر برتر انتخابات است که این در گینس ثبت شد.

آسودی، سوء استفاده از افکار عمومی و مردم را دلیل به خیابان آمدن آنها دانست و افزود: هرچه جلوتر می رفتیم خباثت این افراد که فتنه را برپا کرده بودند مشخص شد؛ که تا قبل از خطبه نماز جمعه 29 خرداد امام خامنه ای بود.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه، با اشاره به اینکه، دشمنان بعدها در اتاق فکرهاشان اعتراف کردند که تقلبی صورت نگرفته، ادامه داد: در 29 خرداد حضرت آقا به طور کامل و جامع مسایل را تبیین کردند.

آسودی، تصریح کرد: مردم بعد فهمیدند که آنها به مساجد و نمازگزاران حمله کردند و به امام توهین کردند و عکس امام را پاره کردند و در حالی که مردم مسلمان در حین انجام عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند به آنها حمله کردند و پرچم امام حسین را آتش زدند و در همین حین کف و سوت می زدند.

این مقام مسئول، گفت: مردم دیدند که به استقلال کشور دارد لطمه وارد می شود و بیگانگان در امورات داخلی ما دخالت می کنند و بدون استثناء آمریکا و غرب و اروپا و تمام شبکه های ماهواره ای و مجلات و روزنامه ها دارند به نفع آنها کار می کنند.

وی، افزود: بهترین مردم برای ارزش ها شهید شدند.این مردم و پدر و مادرها فرزندانشان را برای این استقلال کشورشان دادند و اگر نمی خواستند چرا همین شهرستان بروجن 472 شهید را داده است.مردم دیدند که به اصل نظام و ولایت فقیه توهین می شود، پس به میدان آمدند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حضور خودجوش مردم بروجن در 8دیماه 88،‌تأکید کرد: این که مردم بروجن 8 دی آمدند، مردم رشت 8 دی آمدند و .... نشان میدهد که برنامه ریزی شده نبوده است و این نشان می دهد که مردم چنان خشمگین شده بودند وقتی دیدند که به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام توهین شده است، به خیابان ها آمدند.

وی، با غیرقابل پیش بینی خواندن حماسه و حضور پرشور مردم تهران در 9دی 88،‌گفت:‌ ما این تجمع تهران که آمد را پیش بینی نمی کردیم، از این مردم کسانی بودند که به آقای موسوی رأی داده بودند. و بصیرت مردم باعث شد که به خیابان بیایند.

سردار آسودی، تصریح کرد: اگر ما بیدار باشیم دشمن ما هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ طلحه و زبیر هم سیف الاسلام بودند اما در مقابل اسلام ایستادند. امیدواریم که ما از فتنه و فتنه گران عبرت بگیریم.

وی، همچنین به اقتدار انقلاب اسلامی بعد از حماسه نهم دی 88 اشاره کرد و گفت: بعد از حماسه 9 دی ما جنگ با آمریکا را به باب المندب و سواحل مدیترانه بردیم.

ارسال نظرات