خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در مسیر اجرای برجام گفت: هنوز مهر امضای برجام خشک نشده آمریکایی‌ها با اقداماتی کارشکنی‌های خود را آغاز کرده‌اند و این نشان می‌دهد آن‌ها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در همایش روز بصیرت و میثاق با ولایت که صبح امروز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: چندین برابر حجم قرآن از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) حدیث و روایت موجود است که در آن وظیفه انسان در هر شرایطی به خوبی نشان داده شده و راه را به خوبی برای ما روشن کرده‌اند.

وی به نقش تأثیرگذار حوزه‌ها در عصر حاضر اشاره و تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) بسیاری از اتفاقات امروز را پیش‌بینی کرده‌اند که نقش انسان‌های برآمده از حوزه‌ها از جمله امام خمینی (ره) به خوبی در بیانات آن‌ها دیده می‌شود.

امام‌ جمعه قزوین ایجاد یک نظام اسلامی تشکیل شده از بدنه مردم را یکی از آرزوهای دیرینه ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به عنوان رهبری دینی، آرزوهای دیرینه ملت ایران را محقق کرد.

عابدینی به تلاش‌های و فداکاری‌های مردم و روحانیون برای پیروزی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: زمانی مدرسه فیضیه و دارالشفا مرزهای جمهوری اسلامی بود و مبارزات در آن‌ها انجام می‌شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی به سایر کشورها صادر شده و مرزهای انقلاب به شهرهای عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین توسعه پیدا کرده و مبارزات در آن کشورها انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه راه ما با فرهنگ و راه امام حسین (ه) عجین شده است، یادآور شد: حضور پرشور مردم در اربعین و نقش آن در تزلزل دشمن نشان می‌دهد مسیر را به خوبی شناسایی کرده‌ایم و با حضور بیشتر مردم در اربعین سال‌های آینده آرمان امام راحل که می‌فرمودند «راه قدس از کربلا می‌گذرد» محقق می‌شود.

عابدینی به گسترش سریع اسلام در اروپا اشاره و تأکید کرد: آینده اروپا و آمریکا را تا سال 2050 آینده، اسلام پیش‌بینی کرده‌اند، اما آمارها نشان می‌دهد این اتفاق سریع‌تر محقق می‌شود.

وی به فتنه‌گری‌های داخلی و خارجی برای جلوگیری از رشد اسلام اشاره کرد و گفت: آن‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند تا مانع توسعه اسلام در اروپا و آمریکا شوند اما هرگز موفق به این کار نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به کارشکنی‌های آمریکا در مسیر اجرای برجام نیز اشاره و اظهار کرد: هنوز مهر امضای برجام خشک نشده آمریکایی‌ها با اقداماتی کارشکنی‌های خود را آغاز کرده‌اند و این مهم نشان می‌دهد آن‌ها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند و همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند.

عابدینی بصیرت را اصلی‌ترین نیاز جامعه امروز ما معرفی کرد و افزود: اگر امروز با بصیرت و آگاهی پشتیبان ولایت و رهبری باشیم هرگز خسارتی به مسیر انقلابی و اسلامی ملت وارد نمی‌شود و 9 دی نشان داد ما ملتی دارای بصیرت هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها