نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

دیدار با اهالی روستای رَز

اهالی روستای رَز نسبت به فتنه انگیزی وهابیت در منطقه هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، آیت الله دکتر سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نسبت به اهالی روستای رَز گفت: هر فردی که در منطقه شما قصد ترویج مکتب وهابیت را داشته باشد، مردم آنها را پس زده و مردم نسبت به دسیسه‌های دشمن مبنی بر پاشیدن بذر فتنه در منطقه آگاه و هوشیار باشند.

امام جمعه اردبیل در مراسم جشن هفته وحدت در روستای رَز از بخش ویلکیج شهرستان نمین در مدرسه اُحد این روستا اظهار کرد: عمده اختلاف‌های ممکن سه اختلاف سیاسی، قومی و نژادی و مذهبی بوده و دشمن در صدد است تا از این طریق به کشور ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه غرب شبانه روز در تلاش است تا ایران را تجزیه کند، گفت: دشمن در صدد تبدیل ایران به یک کشور تابع و مطیع است.

وی افزود: مردم از ایجاد هرگونه اختلاف بپرهیزند چرا که بروز اختلاف بین شیعه و سنی خانمان سوز بوده و هیچ کس نمی تواند آن را فرونشاند.

آیت الله عاملی بیان کرد: دیگر فتنه‌ها را می توان به طریقی از میان برداشت و مدیریت کرد اما خاموش کردن فتنه‌های مذهبی امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: عربستان بزرگترین قاتل اهل سنت بوده و با حمایت خود از داعش هزاران اهل تسنن و علمای آنها را کشته اند.

امام جمعه اردبیل افزود: هر فردی که در منطقه شما قصد ترویج مکتب وهابیت را داشته باشد، مردم آنها را پس زده و به آنها اجازه این کار را ندهند.

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به دسیسه‌های دشمن مبنی بر پاشیدن بذر فتنه در منطقه آگاه و هوشیار باشند، اظهار کرد: الفبای مکتب وهابیت دشمنی با اهل بیت پیامبر (ص) است.

آیت الله عاملی پس از حضور در روستای رَز از مسجد در حال ساخت این روستا بازدید کرد و قول مساعدت و پیگیری از سوی استاندار را اعلام کرد.

روستای رَز یکی از روستاهای بخش ویلکیج شهرستان نمین بوده و اهالی منطقه دارای مذهب شیعه و سنی هستند

ارسال نظرات
آخرین اخبار