خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج بقیه الله (عج):
دوستدار با بیان اینکه ۹ دی ندای هل من ناصر بلند نشد اما فریاد لبیک یا حسین(ع) از دل و جان ملت ایران به گوش رسید، گفت: ۹ دی روز آشکار شدن و عینی‌تر شدن دست خدا بود.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۸۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: افتخار استان فارس این بوده است که در سال 88 یک روز زودتر از سراسر کشور حماسه مردمی رخ داد و بساط فتنه و فتنه‌گری برچیده شد یعنی در 8 دی‌ماه این حماسه در شیراز خلق شد.

وی، 9 دی را عاشورا و ایران را کربلا دانست و افزود: 9 دی تاریخ نبود بلکه تاریخ‌ساز بود و در حقیقت روز بخشش فریب خوردگان و غضب بر فتنه‌گران بود که موجب لرزاندن پایه‌های کاخ آمریکا شد.

دوستدار با بیان اینکه 9 دی ندای هل من ناصر بلند نشد اما فریاد لبیک یا حسین(ع) از دل و جان ملت ایران به گوش رسید، گفت: 9 دی روز آشکار شدن و عینی‌تر شدن دست خدا بود و یک حرکت برخاسته از بصیرت، دشمنی‌شناسی و وقت‌شناسی بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز حماسه 9 دی را حضور مجاهدانه ملت در عرصه برشمرد و افزود: ملت ایران نه 9 دی را فراموش می‌کند و نه سران فتنه‌ای که شیرینی یک انتخابات بزرگ و با حد نساب بالا را که می‌توانست آغاز یک جهش باشد، در کام ملت تلخ کردند را فراموش کرده و می‌بخشند.

وی بیان کرد: در سال 88 مردم ایران اسلامی بیشترین حد نصاب شرکت را در انتخابات داشت و با این مسئله انتخاباتی را رقم زد که می‌توانست آغاز یک حرکت بزرگ در دنیا باشد اما فتنه‌گران این حرکت بزرگ را به کام ملت ایران تلخ کردند لذا این ملت به‌هیچ از تقصیر سران فتنه نمی‌گذرند و آنان باید پاسخ‌گوی خسارات فراوانی باشند که به این کشور وارد کردند.

دوستدار با تأکید بر اینکه بسیج همیشه آماده هرگونه فداکاری در راه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است، گفت: امروز شاهد خیل عظیم مشتاقان بسیجی جهت دفاع از انقلاب اسلامی در خارج از مرزها هستیم و این نشان می‌دهد که به یاری خدا این انقلاب با دست با کفایت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب آن خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اظهار کرد: ملت ایران در 8 سال دوران دفاع مقدس به دشمن نشان داد که با جنگ نظامی نمی‌تواند کاری را انجام دهد لذا رویکرد دشمن جهت حمله به انقلاب عوض شد و با تهاجم‌های فرهنگی،‌ ناتو فرهنگی به مقابله با انقلاب برخواست که اوج آن در فتنه 88 بود و در حقیقت این فتنه یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی 8 ماهه دشمن بود.

وی بر لزوم گرامیداشت و زنده‌ نگه‌داشتن یاد حماسه 9 دی روزی تأکید کرد و گفت: این روز، روزی بود که ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را در هم پیچیدند لذا تمام اقشار و هر فردی به نوبه خود باید در گرامیداشت این روز تلاش کند.

دوستدار در ادامه از اجرای 200 ویژه برنامه 9 دی در نقاط مختلف شیراز به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و گفت: برنامه اصلی ما در روز چهارشنبه، 9 دی در ساعت 15 واقع در مصلی قدیم نماز جمعه با حضور وفاداران انقلاب و رهبری برگزار خواهد شد که در همین جا از اقشار مختلف مردم جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مصلحی خواهد بود، افزود: علاوه بر این‌ها برنامه‌های مختلفی نظیر نشست‌های روشنگری با حضور اساتید و سخنرانی استانی و کشوری، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق مختلف محروم شیراز، مسابقه پیامکی و فرهنگی در این ایام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، برپایی نمایشگاه‌های گفتمان رهبری، پاسخ به ابهامات حماسه 9 دی و آسیب‌های فتنه 88،‌ جنگی که نمی‌بینیم با موضوع تهاجم فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های این ناحیه به‌مناسبت حماسه 9 دی عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها