خبرهای داغ:
روزبهی گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که گروه‌های داعش امنیت جهانی را با ایجاد تبلیغات دروغین علیه اسلام و معرفی اسلام کاذب به مردم به مخاطره انداخته‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۸۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
حسین روزبهی، مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بسیج عشایر فارس گفت: فتنه 88 برخلاف میل باطنی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و همچنین خلق حماسه 9 دی، مقدمه ظهور و بروز انقلاب اسلامی و گسترش بیداری اسلامی در جهان شد.

وی اظهار کرد: در فتنه 88، دشمنان دین خدا به زعم باطل خود به همراه حامیان فتنه در داخل نظام سعی داشتند این نظام را دگرگون کنند و یک انقلاب رنگی علیه کشور اسلامی ایجاد کنند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس خاطرنشان کرد: حامیان فتنه، دست اندرکاران و گردانندگان اصلی این فتنه که آمریکا و اسراییل بودند چون می‌دانستند که اسلام در حال گسترش است راهی را پیدا نکردند که به اسلام و نظام ضربه بزنند لذا ندای دروغ تقلب در انتخابات را سر دادند تا شاید از این طریق بتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند و متاسفانه عده‌ای در داخل نظام که غفلت پرده‌های ذهنی و عقلی آنها را فراگرفته بود دردام حامیان فتنه قرار گرفتند و از بازیگران و گردانندگان فتنه شدند و همین شد تا به خیابان‌ها بریزند و شعارهایی را علیه نظام و انقلاب سردهند.

روزبهی بیان کرد: در فتنه 88 گردانندگان فتنه حتی از آتش زدن پرچم امام حسین(ع) نیز نگذشتند و همین عامل باعث شد، تا مردم در روز 9 دی ماه 88 به خیابان‌ها بیایند و حماسه 9 دی را برای همیشه در تاریخ زنده کنند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی انقلابی در دل مردم ایجاد کرد که نور آن همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند و مانند راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن و روز قدس ماندگار خواهد شد چرا که دشمنان دین خدا به ساحت مقدس امام حسین(ع) هتک حرمت و جسارت کردند و مردم نیز در پاسخگویی به این جسارت حماسه 9 دی را خلق کردند.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس اظهار کرد: امروزه در اقصی نقاط جهان می‌بینیم که دشمنان دین خدا شیعه‌کشی و مسلمان‌کشی راه انداختند و نمی‌توانند ببینند که دین مبین اسلام در حال گسترش و نفوذ در کشورهای منطقه و جهان است.

روزبهی خاطرنشان کرد: سران آمریکا و اسرائیل غاصب به حدی از گسترش دین اسلام واهمه و ترس دارند که به وضوح خود مشاهده می‌کنند که هیمنه و قدرت پوشالی آنها روزی از بین خواهد رفت و به همین خاطر دست به کشتار جمعی مسلمانان از جمله مسلمانان شیعی نیجریه می‌زنند.

وی افزود: دولتمردان یا در واقع نامردان آمریکایی و سران نادانشان در سال‌های گذشته گروه‌های القاعده را ایجاد کرده بودند و امروز نیز مشاهده می‌کنیم که گروه‌های داعش از آنها زاییده شده است که امنیت جهانی را با ایجاد تبلیغات دروغین علیه اسلام و معرفی اسلام کاذب به مردم به مخاطره انداخته‌اند.

روزبهی گفت: این گروه‌های زاییده شده (داعش) از بوکوحرام و القاعده می‌خواهند اسلام را از طریق اسلام کاذب که خودشان ایجاد کرده‌اند از بین ببرند اما جاهلان و نادانان نمی‌دانند که قدرتی مافوق بشر، این اسلام را حفظ کرده و تا آخر نیز حفظ خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، خاطرنشان کرد: توقعی از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نیست که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین خدا بلند شوند، اما سئوال اینجاست چرا در داخل کشور اسلامی و شیعی افرادی که در بدنه انقلاب بودند باعث شدند که کسانی پرچم امام حسین (ع) را به آتش بکشند مگر قدرت چقدر ارزش دارد که هویت دینی خود را پایمال می‌کنند و به کسی که همه چیز خود را فدای اسلام کرد و اسلام را زنده نگه داشت توهین و جسارت کردند.

روزبهی، در این رهگذر، گذری به انتخابات پیش رو زد و گفت: امروز نیز که در برهه آغازین انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار داریم متاسفانه شاهدیم افرادی که سابقه طولانی در انقلاب دارند به جهت حب قدرت و ریاست سخنانی می‌گویند که دشمنان دین خدا را شاد می‌کنند.

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در پایان گفت: به حمد الهی مردم فهیم و بصیر ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو با علم و درایت خودشان افرادی را انتخاب می‌کنند که مدافع دین و انقلاب باشند و اگر از انقلاب و دین صحبت می‌کنند عامل به اقوال خود باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها