روز 9 دی روزی مقدسی است و امروز، روز تولا و تبرا است و هر مسلمانی که تولا و تبرا نداشته باشد نمی‌تواند در مقابل نظام سلطه مقاومت کند.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۰۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مشگین‌شهر گفت: روز 9 دی روزی مقدسی است و امروز، روز تولا و تبرا است و هر مسلمانی که تولا و تبرا نداشته باشد نمی‌تواند در مقابل نظام سلطه مقاومت کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر ، همزمان با سالروز حماسه 9 دی مراسم گرامیداشت این حماسه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در محل سالن ورزشی الزهراء شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

در این مراسم رضا قاسمیان، معاونت سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در اوایل انقلاب اسلامی 10 ها هزار نفر از مردم این کشور شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی سر دادند و افرادی خواستار تبدیل انقلاب به انقلاب طبقاتی که ماهیت اقتصادی بود داشتند و در آن زمان مردم علاوه بر مخالفت با شاه و سیاست وی، با استکبار نیز مخالف بودند.

وی افزود: در آن زمان دو رشته تحصیلی در دانشگاه‌های انگلیس با عنوان رشته شرق شناسی جهت نفوذ و سلطه و دیگری جامعه شناسی حیوانی جهت کشف قوانین برای اعمال بر روی انسان‌ها و جوامع با تبلیغات ماهواره ای و با وارد کردن تهاجم فرهنگی به یک ملت جهت منحل کردن آن ملت ایجاد شده بود و در اوکراین نیز چنین وضعیتی رخ داده بود اما ملت ایران هرگز بازیچه دست این مستکبران نشدند.

قاسمیان با اشاره به چگونگی تصرف موصل توسط داعش گفت: از آنجایی که مردم موصل مسئولیت پذیر نبودند موجب شد آن کشور به دست داعش افتد اما مردم ایران 37 سال در تلاش هستند که این بیداری را حفظ کنند چرا که سیاست انگلیس این است که اقلیت خائنین و اکثریت جاهلین را برای از بین بردن و غلبه بر یک کشور لازم و ضروری دانسته و معتقد است این عمل باید با ورود به دانشگاه ها و پرورش اساتید و دانشجویان محقق می‌شود نه با بمباران و خون و خونریزی و ...

وی تصریح کرد: به دنبال سیاست انگلیس، در سال 88 و در مرکز استان اردبیل یکی از معلمین گفته بود که "‌نباید بگذاریم پرچم سبز حضرت زهرا (س) بر زمین بیافتد" و گروهی از این مردم فریب خورده و معتقد بودند که " 85درصد سرمایه ملت ایران سوخته و آمریکا از این طریق ما را تحریم کرده است و ... " این خیانت ها ادامه پیدا کرد تا که در روز 9 دی خیانت ها در صدد تحقق بود اما توسط مردم سلحشور سرکوب شد.

قاسمیان با بیان اینکه فرمانده شیعیان با روحانیت است گفت: در روزنامه قانون استاد دانشگاهی نفوذی نوشته بود" از رونق اربعین ناراحت است" در حالی که 9 دی همانند عمل عاشورایی بود پس این روز، روزی مقدسی است زیرا الان وقت تولا و تبرا است و مسلمانی که تولا و تبرا نداشته باشد نمی‌تواند در مقابل نظام سلطه مقاومت کند زیرا که هر مسلمانی باید عشق به امام داشته باشد و روز 9 دی تجلی بخش نفوذ ناپذیری ملت ایران است و جوانی که 37 سال داشته و تنومند است قطعاً با ضربه مشت زمین نمی خورد بلکه با گرفتاری بر اعتیاد زمین گیر خواهد شد چرا که در فلسطین نیز این عمل را یکی از شاهزادگان سعودی با وارد کردن مواد مخدر به جنوب لبنان درصدد بمباران اعتیاد این مملکت بود تا به آن ها نفوذ کند لذا باید آگاه بود تا این وضعیت در ایران هیچ گاه اتفاق نیافتد چرا که ایران با استکبار دست رفاقت نمی دهد بلکه تعامل با استحاله همراه خواهد بود زیرا ملت ایران راه امام را ادامه خواهند داد.

همچنین در این مراسم، گروه سرود نسیم ولایت پایگاه مقاومت بسیج شهید قاضی با سرود استکبار ستیزی به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظرات