نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:
حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندر عباس درجمع پیشکسوتان سپاه بندرعباس گفت: هفته وحدت ، هفته همدلی و اتحاد شیعه و سنی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۱۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندر عباس درجمع پیشکسوتان سپاه بندرعباس گفت: هفته وحدت ، هفته همدلی و اتحاد شیعه و سنی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی افزود: دشمنان به دنبال تفرقه بین مسلمین هستند و میخواهند بین آنها جنگ قومی ، مذهبی ایجاد کنند.و به دنبال ترویج اسلام امریکایی و انگلیسی می باشند.

وی اشاره ای به صحبت های مقام معظم رهبری کردند که میفرمایند: شیعه و سنی در ایران باهم برادرند و برای مقابله با دشمن مشترک یعنی امریکا میجنگند.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بندرعباس بیان داشت: اسلامی که عربستان خود را خادم آن میداند، اسلام دروغین و به تعبیری اسلام امریکایی و انگلیسی است .

وی در بخش دیگری از صحبت ها اشاره ای به جنگ نرم نمود و گفت: ما جنگ های مختلفی را تجربه نمودیم و در همه آنها پیروز و سربلند بیرون آمده ایم ، اما امروز دشمن جنگ دیگری به نام جنگ نرم شروع نموده و قصد نفوذ و براندازی نظام و انقلاب دارد.

درویشی با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت : درسال 88 دشمن با برنامه ریزی قبلی فتنه ای راه اندازی کرد که با هوشیاری و بصیرت ملت این فتنه از بین رفت و مردم ایران حماسه 9دی را خلق کردند.

اما امروز دشمن در حال برنامه ریزی فتنه ای دیگر به تعبیری فتنه اکبر هستند و به دنبال این هستند که از راهی وارد شوند و بتوانند نفوذ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس خطاب به پیشکسوتان سپاه گفت : ما برای مقابله با این فتنه ها باید گوش به فرمان فرماند هی کل قوا بدهیم و با بصیرت و آگاهی دشمنان اسلام و انقلاب را بشناسیم و با همدلی و وحدت با آنها مبارزه کنیم

ارسال نظرات