یکی از راهکارهای توسعه بخش گردشگری سرعین، استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که با ارائه زیرساخت‌های لازم در صدد جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری این شهر هستیم.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۱۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، عاطف ناصری، فرماندار شهرستان سرعین در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی نظارت همه جانبه بر مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتی در شهرستان سرعین افزایش می‌یابد تا شاهد خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی باشیم.

وی با اشاره به اینکه 163 مرکز اقامتی، تفریحی و گردشگری، 64 هتل و 86 مهمانسرا در شهرستان سرعین آماده پذیرایی و استقبال از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: تمام مراکز گردشگری، تفریحی و اقامتی سرعین متناسب با استانداردهای نوین ساخته شده و با تجهیزات داخلی کامل آماده ارائه خدمات به مسافران است.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: شهرستان سرعین با داشتن 11 چشمه آبگرم معدنی از لحاظ گردشگری ظرفیت بسیار عظیمی در کشور دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد استفاده مناسب از این قابلیت‌ها برای توسعه همه جانبه شهرستان هستیم.

ناصری تصریح کرد: شهرستان سرعین همه ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که نیاز است با نظارت مستمر از اقامتگاه‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری در زمینه کسب رضایتمندی گردشگران و افزایش خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران و مسافران در طول سال، تلاش کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون گردشگری به عنوان یک صنعت نوپا و اقتصادی در کشورمان شروع به فعالیت کرده و با قابلیت‌ها و جذابیت‌هایی که در کشور و به ویژه منطقه داریم می‌توانیم از این ظرفیت‌های گردشگری در جلب و جذب توریست‌های داخلی و خارجی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در منطقه برنامه‌ریزی اساسی انجام دهیم.

فرماندار سرعین گفت: یکی از راهکارهای توسعه بخش گردشگری شهر سرعین استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که در این زمینه با ارائه زیرساخت‌های لازم در صدد جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری شهرستان سرعین هستیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

ارسال نظرات