خبرهای داغ:
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب حامی جریان فتنه بودند تا جایی که اسرائیل سران فتنه را بزرگ‌ترین سرمایه خود در کشور می‌دانست.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۲۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت الله محسن حیدری شامگاه چهارشنبه در مراسم 9 دی که در مصلی نماز جمعه آبادان برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی روزی است که دست اراده خدا از آستین ملتی مجاهد و مظلوم بیرون می‌آید و حماسه خلق می‌شود.

وی بابیان اینکه 9 دی روزی است که یوم‌الله نامیده شده است، عنوان کرد: در این روز تفکر طاغوتی سقوط می‌کند و نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شوند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: قرآن روزی که مردم بنی‌اسرائیل غرق شدند و فرعونیان سرنگون گشتند را یوم‌الله نامیده است.

امام‌جمعه اهواز افزود: همچنین روز فتح مکه توسط پیامبر عظیم الشان اسلام یوم‌الله نامیده شده است و روز ظهور مهدی موعود (ص) نیز یوم‌الله اطلاق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادآوری این ایام سبب می‌شود تا ملت عزم خود را جزم کنند و در مقابل کفار، مستکبران، منافقان و شیادان بایستد، اظهار کرد: همچنین سبب می‌شود مردم نعمت‌های حاصل از این ناحیه را از جانب خدا بدانند و شکر گذار باشند.

آیت الله حیدری بیان کرد: در انقلاب ما روز 22 بهمن توسط مردم یوم‌الله نامیده شده چراکه در این روز نسخه حکومت طاغوت پیچیده و بر گردنشان انداخته شد و نظام دینی و مستحکم ولایت‌فقیه بر روی کارآمد.

وی گفت: بر همین اساس 9 دی نیز یوم‌الله دیگری است چراکه در این روز فتنه‌ای شکست خورد که باهدف براندازی نظام به راه افتاده بود.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه فتنه 88 با همکاری گروه‌های مختلفی در داخل و خارج رقم خورد، اظهار داشت: منافقان کوردل، لیبرال‌های منزوی‌شده و سلطنت‌طلب‌های شکست‌خورده ازجمله گروه‌های داخلی این جریان بودند.

امام‌جمعه اهواز اعلام کرد: آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب نیز در خارج کشور حامی جریان فتنه بودند تا جایی که اسرائیل سران فتنه را بزرگ‌ترین سرمایه خود در کشور می‌دانست.

آیت الله حیدری بیان کرد: بحث شورای رهبری را نیز مطرح کردند درحالی‌که چنین شورایی در قانون وجود ندارد و مطرح کردن آن فقط برای ایجاد شکاف و اختلاف بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها