خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی گفت: دشمن امروز با ظاهر زیبا وکلاماتی خوب با نام عدالت و وحدت خواهند آمد که دوست از دشمن فتنه گر مشخص نیست.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۳۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان مقدم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و عاشقان ولایت در حسینیه جماران بیرجند با بیان اینکه نهم دی ماه روزی بود که امت اسلامی ایران قدرت خدای متعال را به دشمنان نشان داد، اظهارداشت: این روز را حقیقتا می توان یوم الله نامید زیرا امت ایران اسلامی با اطاعت ولایت و یاری خداوند توانستند نقشه های فتنه گران را خنثی کنند .

وی افزود: ملت ایران در 9 دی و حتی برخی از شهرها در 8 دی با شعور و به صورت خود جوش وارد صحنه شدند و فتنه گران را ناکام گذاشتند.

پناهی مقدم با بیان اینکه دشمن می خواهد فتنه 88 را موضوعی کاملا سطحی نشان دهد، گفت: اگر دعوا برادری بوده است چرا شعارهایی مانند" انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" سر دادند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به حوادث فتنه 88 گفت: متاسفانه برخی مانند رئیس جمهور فتنه گر دوم خردادی برای به دست آوردن رای در جلسه ای به اهل سنت گفت شما راست می‌گویید همین که تنها محبت اهل بیت را داشت کافی است، در حالی که خدواند مودت را معنا کرده است و می فرماید باید ائمه اطهار(علیهما السلام) را اطاعت کرد.

وی با بیان اینکه باید همان گونه که از پیامبر اطاعت می کنیم از اهل بیت پیامبر نیز اطهار(ع) کنیم، افزود: نباید تنها به ظاهر دین توجه کنیم ولی متاسفانه افرادی هستند با عمامه و ریش تنها به فکر ظاهر دین می باشند تا جایی که خداوند دستور داده باید از همه اصول و مبانی دین خدا اطاعت کرد.

وی با بیان اینکه مومنان با کفار سخت‌ترین برخوردها را می‌کنند و مهربان در بین خودشان هستند، گفت: هر جا که کوتاه آمده ایم دشمن سوء استفاده کرده است اما متاسفانه گاهی درس نمی‌گیریم و دوباره لطمه می خوریم.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: دشمن اگر در سال 88 عکس امام و پرچم عزای امام حسین(ع) را پاره کرد و گروهی می رقصیدند امروز با ظاهر زیبا وکلاماتی خوب با نام عدالت و وحدت خواهند آمد که دوست از دشمن و فتنه گر مشخص نیست.

وی متذکر شد: دشمن و فتنه گران داخلی دیگر در فتنه 88 با آن چهره نخواهد آمد و دیگر عکس امام پاره نخواهد شد زیرا فتنه ای که این بار رخ دهد بسیار پیچیده تر از قبل خواهد بود.

پناهی مقدم با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند که اگر آمریکایی‌ها به کشور بازگردند آنها را رئیس می‌کنند، گفت: این افراد با گفتن لغاتی مانند چیزی نمی‌شود، می خواهند به اهداف خود برسند و دشمن را در این خصوص حمایت و یاری می کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز هزاران نفر در نیجریه خونشان به زمین می‌ریزد به دلیل این است که آنها پیرو امام خمینی(ره) هستند.

اکنون دشمن خود را زیر چهره نفاق پنهان می‌کند و با پرچم فتنه می‌آید

پناهیان مقدم با تاکید بر اینکه اسلام دشمن دارد، افزود: مردم در صورتی که دشمن عنوان کند با شما مخالفم متحد می شوند چون چهره ی واقعیش را فهمیدند، اما اکنون دشمن خود را زیر چهره نفاق پنهان می‌کند و با پرچم فتنه می‌آید.

وی با اشاره به اینکه باید به صحنه آمد تا کفر از حضور حق وحشت کند، گفت: امیرالمونین(ع) می فرمایند" اگر باطل خودش را راحت نشان دهد هیچ انسان عاقلی نیست که بگوید نشناختم".

پناهیان مقدم اذعان داشت: مساجد شهر باید کنترل شود و دست افراد بی فکر و بی بصیرت سپرده نشود زیرا این افراد هیچ وقت به فکر اسلام و مسلمین نخواهند بود و فقط به ظاهر اسلام توجه می کنند در حالی که خدا، پیامبر (ص) و اهل بیت این را از ما نخواستند و از ما می خواهند به تمام اصول اسلام و قرآن توجه کنیم.

وی با اشاره به فتنه‌های بعد از انقلاب، تصریح کرد: افراد زیادی را دشمن ترور کرد اما وجود امام(ره) مانع از به سر انجام رسیدن توطئه‌ها شد وامام راحل(ره) در زمان خود در نزد علمای بی بصیرت غریب بود.

پناهی مقدم بیان کرد: فتنه گران در سال 78 موفق نشدند اما 10 سال روی فتنه جدید خود کار کردند و همان طور که می‌دانیم و اسناد آن موجود است افرادی با عناوینی مانند استاد دانشگاه وارد کشور شدند و دوم خردادی‌ها را تعلیم دادند تا چگونه در مقابل انقلاب ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: برخی میگویند فتنه 88 یک دعوای خودی بوده و چیز مهمی نیست که در پاسخ به آن‌ها باید گفت اگر این دعوا مهم نبود چرا برای آن 10 سال برنامه ریزی شده بود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: نتانیاهو می گوید که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند و دشمن یک سال مانده به انتخابات عنوان می کند راه به پا کردن آشوب در کشور مطرح کردن وجود تقلب در انتخابات است، که این نشان از این دارد که فتنه 88 عقبه ای خارجی داشته است.

پناهی مقدم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها هشدار داده اند که بیدار باشیم، افزود: در صبح روز انتخابات 88 خانم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان می کند که اگر تقلب شد به خیابان ها بریزید و آقای موسوی نیز قبل از شمردن آرا گفت، با گزارشاتی که داده اند پیروز انتخابات من هستم که این ها همه نشانه های فتنه بود که دشمن و فتنه گران در کشور از قبل طراحی و اجرا کردند.

از علامت‌های فتنه جدید این است که افراد توبه نمی‌کنند

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه اگر در سال 78 نیروهای درجه دو در فتنه بودند در سال 88 نیروهایی درجه یک حمایت از فتنه گران را داشتند و با اینکه حقیقت معلوم شده بود سکوت کردند، افزود: از علامت‌های فتنه جدید این است که افراد توبه نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: فتنه گران به دشمن نشان دادند و گفتند که راه مقابله با انقلاب تحریم است و باید طوری تحریم کرد که نظام فلج شود.

این کارشناس مذهبی کوبیدن نیروهای انقلابی و مومن و بسیجی را از کارهای دشمن دانست و بیان کرد: قرآن می‌گوید در مقابل دشمن بایستید اما این افراد به ایستادگی لقب تندروی می‌دهند.

پناهی مقدم برجام را از حیله‌های دشمن عنوان کرد و افزود: به اسم ارتباطات دشمن را به داخل کشور راه می‌دهند.

وی ادامه داد: استفاده از نام خانواده های پرآوازه از علامت های فتنه جدید است و می خواهند مردم را فریب دهند.

این کارشناس مذهبی استفاده از کلمات زیبا را از دیگر علامت های فتنه جدید دانست و گفت: برخی ها از لغات زیبا و بخشش و رافت برای بخشش سران فتنه سخن می‌گویند و با این کلمات وارد میدان شده اند.

پناهی مقدم ادامه داد: با اصطلاح وحدت کلیه دوم خردادی‌ها را به بدنه نظام در همین دولت کشاندند و دانشگاه‌ها را به دست دوم خردادی‌ها دادند.

وی افزود: به ائمه جمعه و خیلی از مسوولین می‌گویند سکوت کنید و می‌خواهند کاری کنند که مردم یادشان برود چه اتفاقی افتاد، در حالی که مردم باید بشناسند این افراد را، چرا که آن‌ها از اسم نبردن اصحاب فتنه جرأت پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها