بصیرت و ولایت مداری برای مسیر اسلام و انقلاب ضروری است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج مراغه گفت: بصیرت و ولایت مداری برای شناخت راه راست در مسیر اسلام و انقلاب ضروری است.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۷۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: بصیرت و ولایت مداری به عنوان مظهر و مصدق تقوای الهی، در حقیقت احساس مسئولیت در برابر فرمان الهی و ولایت فقیه و نظام اسلامی است.
وی اظهار کرد: اگر امروز به دنبال اقتدار و قدرت پایدار در عرصه جهانی هستیم، این امر تنها با تکیه بر تقوا، بصیرت و ولایت مداری محقق خواهد شد.
حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: تقوای الهی تنها منحصر به عبادت و قرائت قرآن نبوده و باید در کنار آن ها از ائمه معصومین(ع) و ولایت فقیه به عنوان جانشین بر حق ایشان تبعیت کرد.
وی بیان کرد: افراد بی بصیر و بی تقوا مانند مسافری هستند که در بیراهه ها گام برداشته و هرچه به سرعت آن افزوده شود از راه راست دورتر خواهد شد.
حجت الاسلام کاملی فر گفت: متاسفانه در عصر حاضر، برخی در بیراهه های ایجاد شده توسط دشمن گام برداشته و ناخواسته به کشور، نظام مقدس اسلامی و انقلاب آسیب وارد می کنند.
حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات بدون بصیرت و شناخت حرکت نکرده و از رای دادن به صورت طایفه ای پرهیز کرده و به کسانی که حافظ ارزش های اسلام و انقلاب باشند، اعتماد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار