فرمانده سپاه کوهدشت:

حماسه 9 دی انقلاب سوم ملت ایران در دفاع از نظام بود

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: حماسه 9 دی انقلاب سوم ملت ایران در دفاع از نظام بود.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۸۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

سرهنگ پاسدار حقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: حماسه 9 دی سال 88 را می توان انقلاب سوم ملت ايران اسلامي در پاسداري از آرمانهاي والاي امام خمینی(ره)، شهدا و نظام مقدس اسلامي دانست؛ چرا كه در آن روز آحاد مردم گوش به فرمان مقام عظماي ولايت در صحنه حاضر شدند و پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند.

وی بصيرت مردم هوشيار در 9 دي 88 را جلوه اي از حماسه حضور در صحنه، لبيگ به مظلوميت حسين (ع) و غيرت و حميت در برابر هجمه اهل نفاق به ارزشي ترين باور شيعه يعني عاشورا دانست و افزود: حماسه 9 دي ازسر فصلهاي مهم و تاريخ ساز انقلاب اسلامي است؛ چرا كه با اراده الهي، ايمان ديني و حضور پرشور مردمي بوجود آمد.

فرمانده سپاه کوهدشت با بیان اینکه حماسه 9 دي، نماد قدرت و پاداش بصيرت و ولايتمداري ملت ايران است گفت: حماسه 9 دی متاثر از دلبستگي عميق ملت ایران به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبري شکل گرفت و منشور هدايت و منشأ بيداري نسلهاي آينده اين مرز و بوم براي عبور از گذرگاههاي حساس، پيچيده و دشوار تاريخي شد.

حقی زاده اضافه کرد: اين حماسه عظيم كه با حضور همه ملت در پهنه ايران اسلامي تبلور يافت ثابت کرد که پشتيباني از ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب اسلامي عامل نجات كشور بوده و این رویه از هر گونه آسيب رسیدن به مملكت جلوگيري مي كند.

وی اظهار کرد:ملت شريف ايران در حماسه 9 دي با حضور پرشور خود تمامي عمليات رواني استكباري و صهيونستي در فضاي غبارآلود فتنه 88 را با حماسه فراملي و حميت مذهبي در هم شكست. در حقيقت اين روز را مي توان انقلاب سوم ايران اسلامي در پاسداري از آرمانهاي والاي امام خمینی (ره)، شهدا و نظام مقدس اسلامي دانست كه در آن آحاد مردم گوش به فرمان مقام عظماي ولايت با حضور در صحنه مشت محکی به دهان فتنه گران زدند.

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: مردم بيدار و هوشيار ايران اسلامي با الهام از آموزه هاي دینی و بصيرت مثال زدني خود اجازه نخواهند داد فتنه جويان و منحرفين از فرصتهاي نظام و عرصه هاي مردم سالاري ديني در كشور مانند انتخابات سوء استفاده و با تحركات ناشيانه و دشمن پسند، فتنه جديدي را برپا کنند.

حقی زاده با اشاره به خسارت وارد شده به نظام اسلامی در فتنه 88 گفت: قطعا فتنه88خسارات مادی، معنوی و حیثیتی برای نظام و کشورمان چه در داخل و چه در سطح بین الملل به همراه داشته است. فتنه ای که اگر انجام نمی شد، شیرینی حضور40میلیونی مردم در آن می توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی، باعث استحکام کشور و نظام در همه زمینه ها شود؛ اما فتنه گران ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کردند.

وی با بیان اینکه فتنه گران با تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم موجب امیدواری دشمنان برای ضربه زدن به نظام شدند تصریح کرد: بازی با حیثیت نظام، افزایش امید دشمن به بی ثباتی و براندازی، افزایش فشار ها و تشدید تحریم ها و باج خواهی دشمنان و دیگر مسائل گوشه ای از تبعات فتنه ای بود که فتنه گران در کشور آن را رقم زدند.

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم انقلابی باعث شد توطئه استکبار و عوامل داخلی آن برای براندازی نظام نقش برآب شد.


ارسال نظرات