خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

9 دی، پیوند مستحکم امت با ولایت است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در يادواره شهداي اين شهرستان، 9 دي را روز اعلام برائت و بیزاری ملت ایران از فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آن ها دانست و گفت: نهم دی، پیوند مستحکم امت با ولایت و مظهر حضور وفادارانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۸۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام رجب احمدی با بیان اینکه این ملت ثابت کرده که هر گاه انقلاب در معرض توطئه هاي دشمنان خارجی و داخلی قرار گیرد، مردم در صحنه حاضر شده و حماسه خلق می کنند، افزود:‌ 9 دی را باید حماسه ماندگار امت در صیانت و دفاع از ولایت دانست.

وي با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در مورد بصیرت، اظهار داشت: شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز و حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز، اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر شود.

حجت الاسلام احمدی به ضرورت وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی تاكيد و بيان كرد: وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی -که یکی از کانون های مستحکم این انقلاب است-، همه امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل کرده و توطئه های دشمنان را نقش برآب مي كند.

وي يادآوري كرد: در فتنه 88، ستون و خیمه انقلاب مورد هدف قرار گرفت، ولي ملت ایران با حضور یکپارچه در 9 دی اعلام کردند که همواره از این ولایت دفاع کرده و هرگز اجازه نمي دهند کسی به اصول اصلی این انقلاب لطمه وارد کند.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود، گرامیداشت یاد و نام شهدا را از بزرگترین فضیلت های ارزشی عنوان و بيان كرد: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران انقلاب هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، استقلال، امنیت و پیشرفت همه جانبه امروز ایران اسلامی را ارمغان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز و رهنمود های رهبری در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی برشمرد.

وي خاطر‌نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تفکر بسیجی، الگوی شایسته و اثربخش برای همگان است و این روحیه والا می‌تواند راهگشای بسیاری از تنگنا های موجود باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها