مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رودسر در گفتگو با بسیج:

دانشجویان در انتخاب کاندیدای لایق به مردم کمک نمایند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور رودسر گفت: در این انتخابات افراد بصیر باید به کمک مردم بیایند، حقایق کاندیداها را برای مردم روشن کنند و به گونه ای بصیرت افزایی کنند، تا مردم با چشمی باز نماینده خود را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

مهران سلیقه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه تشکل های دانشجویی باید در دانشگاه ها ابتدا برای دانشجویان، گناه بزرگ فتنه گران را از ابتدا تا انتهای کارشان بشکافند اظهار کرد: تا دقیق همه در دانشگاه ها از عمق حوادث باخبر شوند و بفهمند چه کسانی در فتنه دست داشتند و هنوز هم در دولت حضور دارند و منتظر فرصتی مناسب برای ضربه زدن به نظام هستند، سپس شروع به برگزاری مراسماتی در رابطه با حماسه 9 دی کنند.

وی افزود: دانشجویان باید ابتدا بصیرت افزایی، سپس دانشجویان را با خود همراه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رودسر تصریح کرد: حماسه ۹ دی حماسه ای بود که خیال خام دشمنان را از بین برد و نشان داد مردم ایران همان مردم زمان جنگ تحمیلی هستند.

سلیقه ادامه داد: از طرفی هم باید کار گسترده ای در زمینه بزرگداشت شهدای فتنه انجام شود، متاسفانه این شهدا مغفول واقع شدند، اگر به این شهدا هم مانند شهدای دفاع مقدس اهمیت داده شود و معرفی شوند، دیگر کسی جرات نمی‌کند از فتنه جدید صحبت کند، چون می‌فهمند همیشه کسانی برای دفاع از این نظام هستند و رهبرمان سید علی خامنه ای تنها نیست.

وی افزود: دشمنان بدانند این کشور و این خاک هیچ وقت در مقابل دشمن شکست نخواهد خورد، شاید در مقطعی به خاطر خیانت برخی از مسئولین ضعیف شود و دشمن طمع پیدا کند، ولی تا وقتی مردم بابصیرت و انقلابی هستند، تا وقتی مقام معظم رهبری هستند و تاوقتی امام زمان (عج)پشت این نظام هستند، هیچ وقت ایران اسلامی شکست نخواهد خورد و مقاومت خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رودسر گفت: دشمن دائم در حال فعالیت است و تا آخرین لحظه دست از فعالیت برنمی‌دارد، همانطور که ما تا آخرین قطره خونمان دست از مبارزه نمی‌کشیم.

سلیقه افزود: در این میان دانشجویان باید با کسب اطلاعات، افزایش آگاهی و بصیرت و تشخیص درست جبهه حق از باطل و اطاعت از فرامین رهبری، اجازه حرکت به دشمن پلید ندهند و نقشه های دشمن را نقشه بر آب کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این انتخابات افراد بصیر باید به کمک مردم بیایند، حقایق کاندیداها را برای مردم روشن کنند و به گونه ای بصیرت افزایی کنند، تا مردم با چشمی باز نماینده خود را انتخاب کنند، نماینده ای که تابع ولایت باشد و به فکر مردم، نه تابع حزب و جناح خاص.

ارسال نظرات
آخرین اخبار