خبرهای داغ:
معاونت پرورشی آموزش وپرورش بندرترکمن خبر داد؛
معاونت پرورشی آموزش وپرورش بندرترکمن از فراخوان جشنواره شهرستانینوجوان سالم ویژه دانش آموزان دوره های اول ودوم متوسطه در شهرستان بندرترکمن خبرداد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۵۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، راییجی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه داشن آموزان دوره‎های اول و دوم متوسطه تا پایان بهمن ماه مهلت دارند که نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام ککند، گفت: ترویج رفتارهای سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، تقویت باورهای دینی و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آگاهی رسانی در گروه همسالان با هدف تغییر رفتارهای پرخطر به دانش آموزان و توانمندسازی ظرفیت‌های نوجوانان و مشارکت آنان در ترویج زندگی سالم از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به نقش والدین در ایجاد فضای سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد:خانواده نقش مهمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در میان فرزندان خودبه عهده دارد به نحوی که آگاه سازی آنا ن از خطرات احتمالی ودر کمین سنین نوجوانی وجوانی گام مهمی در پیشگیری این آسیبهاست.

راییجی خاطر نشان کرد: این جشنواره در قالب موضوعات پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اعتیاد،ماهواره ،اینترنت وفضای مجازی است که شرکت کنندگان آثارخود را قالب شعر،نقاشی،گرافیک،کاریکاتور،فیلم کوتاه ،مستند داستانی،روزنامه دیواری وعکس ارائه می دهند.

معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن با اشاره اینکه در هفته گذشته 150نفر از والدین در دوره پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با حضور کارشناس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان شرکت کردند، یادآور شد: با توجه به خطرات در کمین نسل جوان وروشهای پیشگیری وکنترل آسیب های اجتماعی تعامل بیشتر اولیاء با مدرسه دراین راستا لازم وملزوم یکدیگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها