خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول:
فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: دشمن در صدد است که اسلام ناب محمدی را نابود و به جای آن اسلام داعشی را نهادینه کند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۵۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان،  محمود بیات کوهسار صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان علی آباد کتول در روستای اودک دوجی به فتنه سال 88 که حاوی اهداف شوم و مظهر حرف شنوی عناصر فتنه به دشمنان بود، اشاره کرد و گفت: در 9 دی مردم به این بصیرت رسیدند که موضوعات پیرامون انتخابات مرتبت به رای و تقلب نیست و بحث اسلام و ولایت است و بر این اساس در 9 دی همه پای کار آمدند و مشتی بر دهان ابر قدرتان زدند.

وی به اثبات رساندن ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی، بصیرت و اعتقاد اسلامی و وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی از پیامدهای فتنه 9 دی می توان برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول به صدا در آمدن زنگ بیداری در جهان اسلام را پیامدی دیگر از فتنه 88 دانست و عنوان کرد: تمامی محاسبات دشمنان داخلی و خارجی که میخواستند وحدت و اسلام را از ما بگیرند با حضور مردم در صحنه به هم خورد.

بیات  خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش میکنند که اسلام واقعی را نابود کنند و اسلام داعشی بوجود آورند تا روح اسلام را تیره و تار کنند.

وی اذعان داشت: در سال 88 دشمنان، اسلام سازی کردند و خواستند که آن را در برابر اسلام ما قرار دهند اما موفق نشدند لذا امروز مردم ما باید از اتفاقات سال 88 درس بگیرند و هوشیارانه عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها