امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت یادآوری حماسه 9 دی در جامعه ‌اسلامی تصریح کرد: حماسه 9 دی، دل مسلمانان جهان اسلام را شاد کرد و به استکبار جهانی نشان داد که ملت ایران همیشه تابع ولایت‌فقیه و حامی نظام‌اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۵۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله‌ محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه اصل و اساس سعادت انسان برپایه دین و تربیت الهی است، اظهار داشت: مسئولان و دانشگاهیان جامعه‌اسلامی بیش از پیش نسبت ترویج تربیت‌های دینی و الهی اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از تحقق توطئه نفوذ گفت: مسلمانان در جامعه اسلامی باید با وحدت و همبستگی در راستای حفظ استقلال داخلی و خارجی اقدام کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت ارتقای علوم مختلف بومی در کشور افزود: تلاش برای ارتقای سریع دانش‌های بومی و حفظ دستاوردهای مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و نظامی از جمله مهمترین وظایف دانشمندان و دست‌اندرکاران نظام‌اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.

ناصری ترویج و تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی را از جمله ضروری‌ترین وظایف مسئولان و دانشگاهیان در جامعه‌اسلامی دانست و بیان کرد: ایجاد زمینه‌های وحدت، همبستگی و همدلی بین مسلمانان جهان باید در دستور کار تمام اقشار جامعه قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت یادآوری حماسه 9 دی در جامعه ‌اسلامی تصریح کرد: حماسه 9 دی، دل مسلمانان جهان اسلام را شاد کرد و به استکبار جهانی نشان داد که ملت ایران همیشه تابع ولایت‌فقیه و حامی نظام‌اسلامی هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ بیداری‌اسلامی در کشورهای جهان اسلام، ادامه داد: استکبار جهانی همیشه در حال تدوین و اجرای توطئه‌های شوم علیه نظام اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری و مجلس شورای‌اسلامی خاطرنشان کرد: معیار ملت ایران در انتخابات و دیگر عرصه‌های فرهنگی و سیاسی، حمایت از ولایت فقیه است.

وی توجه ویژه به تربیتهای دینی و الهی را از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی دانست و ادامه داد: تبعیت از ولایت‌فقیه نقش مهمی در خنثی‌ کردن توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام ‌اسلامی ایفا می‌کند.

 

ارسال نظرات