امام جمعه گچساران :

شکست‌خوردگان فتنه 88 با تغییر نام قصد نفوذ در بدنه نظام را دارند

امام جمعه گچساران بابیان اینکه امروز شکست‌خوردگان فتنه 88 با تغییر نام قصد نفوذ در بدنه نظام را دارند، گفت: این افراد با شکست از مردم قصد دارند منافقانه به عنوان ستون پنجم دشمن با تغییر نام و رنگ به درون نظام نفوذ کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۷۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: انسان‌های متقی و پرهیزکار همواره برگزیدگان خداوند بوده و در دنیا و آخرت مایه خیر، برکت و آرامش خود و دیگران هستند.

وی در ادامه با اشاره به نیاز جامعه بشری به علم و سیره زندگانی ائمه(ع) افزود: ائمه(ع) تنها انسان‌های بودند که از علم کامل برخوردار بوده و از ابتدای خلقت برای ارشاد و بهره‌مندی انسان‌ها و انبیاء آفریده شدند.

امام جمعه گچساران در ادامه با تشریح برخی آموزه‌ها و خط مشی‌های اسلام گفت: دین اسلام دینی واحد برای همه جوامع بوده و در این راستا گروه‌بندی، قومیت و قوم‌گرایی، طایفه‌گرایی را رد کرده و معتقد به دعوت همه به یک نقطه واحد به نام توحید است.

حجازی تصریح کرد: از دیدگاه اسلام ارزش انسان‌ها براساس نژاد و قومیت نیست بلکه ایمان، عبودیت و تقوا شاخص برتری انسان‌ها در دین اسلام است.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر افزود: رهبر معظم رهبری بر تبیین اسلام برای جوامع بشری توسط عالمان ئ اندیشمندان تأکید کردند.

حجازی با اشاره به برگزاری سالروز حماسه 9 دی در سراسر کشور اظهار کرد: 9 دی روزی بود که با خروش خودجوش مردم ایران اسلامی بار دیگر اسلام و انقلاب جان تازه‌ای گرفت و از گرداب فتنه و فتنه‌گران نجات پیدا کرد.

وی یادآور شد: در حوادث بعد از انتخابات 88 عده‌ای با توهین کردن به مقدسات، امام حسین(ع)، امام راحل، اصل ولایت فقیه در پی ایجاد اغتشاش و برهم زدن نظام بودند که مردم با خلق 9 دی آنها را ناامید و شکست دادند.

حجازی بابیان اینکه امروز شکست‌خوردگان فتنه 88 با تغییر نام قصد نفوذ در بدنه نظام را دارند، گفت: این افراد با شکست از مردم قصد دارند منافقانه به عنوان ستون پنجم دشمن با تغییر نام و رنگ به درون نظام نفوذ کنند.

امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه خواب‌های خطرناکی برای این دوره از انتخابات دیده شده است، افزود: به همت مردم بصیر و انقلابی این خواب‌ها تعبیری جز شکست ندارد.

حجازی با اشاره به تعداد زیاد افراد ثبت نام کننده برای مجلس خبرگان رهبری گفت: این تعداد ثبت نام زیاد بی‌معنی و مفهوم نیست.

وی با بیان اینکه هنوز هم فرصت‌طلبان، فتنه‌گران، خواب‌رفتگان، مردودین فتنه 88 توبه نکرده‌اند، گفت: به امید خدا و با بصیرت مردم انقلابی در زیر چتر ولایت باز هم نقشه شوم این افراد برهم خواهد خورد و برای همیشه از صحنه روزگار محور خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار